اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طعنه فردوسی‌پور به سانسور در تلویزیون


عادل که انگار برای گزارش بازی برزیل و اسپانیا در بامداد دوشنبه حسابی استراحت کرده بود، با توپ پر به جام‌ جم آمد و تا توانست به این و آن طعنه و کنایه زد.

قانون آنلاین: عادل که انگار برای گزارش بازی برزیل و اسپانیا در بامداد دوشنبه حسابی استراحت کرده بود، با توپ پر به جام‌ جم آمد و تا توانست به این و آن طعنه و کنایه زد.

عادل که انگار برای گزارش بازی برزیل و اسپانیا در بامداد دوشنبه حسابی استراحت کرده بود، با توپ پر به جام‌ جم آمد و تا توانست به این و آن طعنه و کنایه زد. جالب‌ترین بخش از گزارش دیشب فردوسی‌پور اما جایی بود که او به مساله سانسور در تلویزیون کشورمان اشاره کرد. طی چند روز اخیر موضوع پخش چند تصویر از تماشاگران لیگ جهانی والیبال با پوشش نامناسب از سوی شبکه سوم، به یکی از بحث‌های داغ فضای مجازی در کشورمان تبدیل شده است.

در همین راستا عادل هم از فرصت استفاده کرد و در همان دقیقه دوم بازی متلکش را انداخت. وقتی فرد گل زد و به سمت سکوها رفت، این گزارشگر نکته‌سنج سیما گفت: «خدا را شکر تماشاگران برزیلی خیلی بهتر از تماشاگران ایتالیایی هستند» و به این ترتیب با لبخند همیشگی‌اش مساله اشتباه پرحاشیه رخ داده در بازی‌های والیبال را یادآوری کرد. او همچنین وقتی اواخر بازی پیکه کارت قرمز گرفت و مشغول خروج از زمین شد، با لحن خاصی گفت: «حالا این بازیکن می‌تواند روی سکو برود و کنار همسر سرشناسش بنشیند.» اشاره او به شکیرا بود؛ خواننده مشهور کلمبیایی  که در جریان پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا، تصویر او هم با لباس نامناسب برای لحظاتی روی آنتن زنده تلویزیون رفت!


ویدیو مرتبط :
تیکه عادل فردوسی پور به سانسور در تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه جالب فردوسی پور درباره سانسور تلویزیون در جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی,عادل فردوسی‌ پور


 اخبار ورزشی -  کنایه جالب فردوسی پور درباره سانسور تلویزیون در جام جهانی

مجری برنامه بیست چهارده كه از معدود كاراكترهای محبوب سیما محسوب می‌شود با حضور در برنامه زنده گلخانه به بررسی نحوه پخش رقابت‌های جام‌جهانی پرداخت.

به گزارش جام نیوز، عادل فردوسی‌پور پنجشنبه شب در برنامه گلخانه شبکه سوم سیما حرف‌های جالبی بر زبان آورد.

 این گزارشگر و مجری تلویزیون ایران که درباره مسابقات جام جهانی فوتبال و نحوه پخش آن صحبت می‌کرد از مسئولان صدا و سیما درخواست کرد در ایام جام جهانی نرمش بیشتری به خرج بدهند تا تصاویر این مسابقات به شکل بهتری برای بینندگان قابل پخش باشد.

 در این برنامه که حمیدرضا صدر و رضا جاودانی هم حضور داشتند، فردوسی‌پور ابتدا در لابه‌لای صحبت‌هایش خطاب به حسینیان، مجری این برنامه به شوخی گفت: «آقای حسینیان نمی‌شه یه كاری كنید هوا یه كم سرد بشه تو برزیل؟!»

 حسینیان پاسخ داد: «از اون نظر؟!» عادل در جواب گفت: «بله دیگه، می‌شه یه كم اغماض كرد كه مردم موقع پخش بازی‌ها حداقل اعصاب‌شون خرد نشه!»

فردوسی پور در ادامه با لحنی جدی تر گفت: «از مسئولان درخواست می‌کنم کمی راحت‌تر با این قضایا برخورد کنند. چون فرهنگ مردم ایران به شکلی نیست که با دیدن برخی تصاویر مشکلی ایجاد شود.»

 باید دید مسئولان سیما چه واکنشی در مقابل این درخواست فردوسی‌پور خواهند داشت.
اخبار ورزشی - جام نیوز