اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طعنه علی کریمی به چه کسی بود؟


مهاجم تراکتورسازی برای اولیویرا آرزوی موفقیت کرد و بازی با داماش را به دلیل سرمای هوا جذاب ندانست.

ایسنا: مهاجم تراکتورسازی برای اولیویرا آرزوی موفقیت کرد و بازی با داماش را به دلیل سرمای هوا جذاب ندانست.

علی کریمی در خصوص دیدار این تیم مقابل داماش گیلان بیان کرد: بازی با داماش، با این سرما جذاب نبود. نیمه دوم هر چه زمان می گذشت زمین یخ می زد و در نهایت امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.

وی با بیان اینکه به اولیویرا تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم، درباره صحبت هایی مبنی بر این که بعضی ها سعی دارند علی کریمی را مقابل مربیان خارجی قرار دهند، گفت: کسانی که این کارها را انجام می دهند طبیعتا دنبال موضوعات دیگری هستند و دنبال کمک کردن به فوتبالمان نیستند، دنبال منافع خودشان هستند اما با مطرح کردن این موضوعات چیزی گیرشان نمی آید.

مهاجم تراکتورسازان در خصوص صحبت های خود در برنامه تلویزیونی، اظهار داشت: من صحبت هایم را در آنجا انجام داده ام و کسانی که باید متوجه بشوند، متوجه شده اند منظور من چه کسانی هستند. مردم شنیده اند و موضوع را فهمیده اند.

وی در پایان در خصوص دیدار تراکتورسازان مقابل فولاد خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بیان کرد: دیدار ما با فولاد خوزستان با این کیفیت زمین، بازی خوبی نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
علی کریمی مارادونای آسیا(قیاس مارادوا و علی کریمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی به خودش طعنه زد؟



اخبار ورزشی - علی کریمی به خودش طعنه زد؟

آخرین مطلب منتشر شده توسط کاپیتان اسبق تیم ملی در یک شبکه اجتماعی، ابهاماتی در بر دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی صبح امروز با انتشار یک قاب نوشتاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیام مبهمی را به مخاطبان و طرفدارانش داد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 
 در تصویر قاب نوشتاری کریمی آمده: «در دنیا فقط یک نفر وجود دارد که باید همیشه از او بهتر باشید و آن کسی نیست جز گذشته خودتان».

انتشار چنین جمله ای از سوی علی کریمی بسیار جالب است. او چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود: «اگر به گذشته برگردیم، برخی کارها را تکرار نمی کنم مثلا دیگر به کلمن آب در جام جهانی 2006 و در حاشیه بازی با پرتغال لگد نمی زنم».

آن حرف ها و این جمله ای که منتشر کرده در کنار هم می تواند معانی جالبی داشته باشد؛ شاید کریمی می خواهد از این به بعد آدم  کم اشتباه تر از گذشته باشد؟!
اخبار ورزشی - خبرآنلاین