اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرز تهیه یک نوشیدنی برای لاغر شدن


برخی مواد غذایی می‌توانند افراد چاق و افرادی که دارای اضافه وزن هستند را در لاغر شدن کمک کنند.

خبرگزاری فارس: سایت فرانسوی سلامت درباره لاغری در مقاله‌ای نوشت: یکی از موادغذایی که باعث کاهش وزن می‌شود سرکه سیب است؛ این ماده غذایی یک مهار کننده طبیعی اشتهاست.
 
سرکه سیب، سموم بدن را از بین می‌برد، به هضم غذا کمک می‌کند، میزان قند را تنظیم می‌کند، گلو درد را تسکین می‌دهد، ضد عفونی کننده است و با باکتری‌ها مقابله می‌کند؛ ضمن اینکه خواص ضد پیری دارد و برای پوکی استخوان موثر است.
 
طرز تهیه نوشیدنی لاغری:

در یک بطری 200 میلی‌لیتر آب گرم بریزید و 2 فنجان سرکه سیب به آن اضافه کنید، برای کاهش طعم و مزه سرکه، 2 فنجان عسل (برای بیماریان دیابتی توصیه نمی‌شود) به آن اضافه کنید؛ برای بهتر شدن طعم این نوشیدنی آب پرتقال بدون شکر (اختیاری) اضافه کنید و در آن را ببندید.
 
این نوشیدنی را 3 بار در روز و 30 دقیقه قبل از صرف هر وعده غذایی به مقدار یک لیوان بزرگ بنوشید.
 
توصیه‌ها:
 

ظرف خود را هیچوقت از غذا پر نکنید.
 
آرام غذا بخورید.
 
ورزش روزانه به طور منظم فراموش نشود.
 
میوه و سبزیجات روزانه فراموش نشود.
 
برای میان وعده‌ها حتماً میوه و آجیل بخورید.
 
در طول روز آب و چای گیاهی مانند چای رازیانه و چای سبز بنوشید.
 
افرادی که از ورم معده رنج می‌برند نباید سرکه سیب بخورند.
 
بعد از هر بار مصرف سرکه سیب فراموش نکنید دندان‌ها را بشویید.
 
قبل از شروع این برنامه لاغری با دکتر خود مشورت کنید.
 
افرادی که زخم معده دارند از نوشیدن سرکه سیب اجتناب کنند.


ویدیو مرتبط :
آموزش طرز تهیه نوشیدنی های افغانستان- طرز تهیه چای گلابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه مفید ترین نوشیدنی جهان



 

 

مفیدترین نوشیدنی

 

 

هیچ‌كدام از نوشیدنی ها جواب صحیح نیست؛ اگر كنجكاو شده‌اید و می خواهید بدانید جواب این معما چیست، پس متن زیر رابه دقت بخوانید:

 

طی تحقیقات پروفسور بردیشیف روسی راز طول عمر رهبران اتحاد جماهیر شوروی سابق، هند و كره شمالی نوشیدن، این آب است. این پروفسور روسی كه 82 سال سن دارد، درباره چگونگی تهیه این آب دستور زیر را ارائه داده است:

 

آب معمولی شیر را منجمد و سپس آن را از یخچال خارج كرده و اجازه دهید تا دوباره ذوب شود به اندازه ای كه درون ظرف فقط قطعه یخی به حجم یك تخم مرغ باقی بماند. این قطعه یخ تمام ناخالصی های آب را ازجمله موادی كه سلول‌های بدن را از بین می‌برد، به خود جذب می‌كند. با خارج كردن این قطعه یخ یك لیوان آب سبك به دست می‌آید كه مفیدترین نوشیدنی دنیاست و همچنین در طولانی كردن عمر انسان نیز موثراست.