اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح ویژه فروش اقساطی محصولات رنو


نماینده رسمی رنو فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده رسمی رنو فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه اعلام کرد: محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوع و در طرح اقساطی، با تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی عرضه می‌شوند.

سفران شش سیلندر که خودروی لوکس رنو است از بیشترین تسهیلات در این طرح بهره‌مند شده و با تسهیلات 50 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

پس از سفران، رنو داستر یعنی پر فروش‌ترین شاسی بلند اروپایی رنو که توانسته بسیاری از گواهینامه‌های ایمنی بین‌المللی را کسب کند با 48 میلیون تومان تسهیلات عرضه شده و خریداران می‌توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره کنند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می‌شود.

شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو گفت: شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تا 22 مهرماه امسال ادامه دارد و پس از آن تمدید نخواهد شد.

وی همچنین افزود: رنو فلوئنس‌دستی که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایت‌مندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به‌دست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می‌رسد.

فلوئنس خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور 2000 سی سی و گیربکس دستی 6 سرعته به بازار عرضه می‌شود و در روش اقساطی، این خودرو با بهره‌بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت‌نام است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین‌خودرو با بیان اینکه خودروها به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و در این طرح تمامی محصولات نگین‌خودرو با پنج سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شود‌.


ویدیو مرتبط :
فروش اقساطی محصولات ایزویژن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی بهمن



 

 

فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی بهمن

 

از مشخصات فنی این مدل خودرو می‌توان به موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم دو هزار سی.سیاشاره كرد كه حداكثر قدرت آن 148 اسب بخار است.

 

فروش ویژه عید تا عید گروه خودروسازی بهمن تا ششم آذر ماه امسال ادامه دارد.

 

به گزارش ایسنا، این فروش ویژه شامل دو مدل خودرو مزدا 3 جدید تیپ یك (سدان) و مزدا 3 جدید تیپ 3 (سدان) می‌شود.

 

مبلغ پیش پرداخت هنگام برای ثبت‌نام برای هر دو مدل خودرو فوق 20 میلیون تومان بوده و ودیعه دوم هنگام تحویل خودرو برای خودرو نخست مبلغ هفت میلیون و 900 هزار تومان و برای خودرو دوم مبلغ 13 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.

 

10 میلیون تومان مبلغ الباقی نیز در تاریخ 20 اسفند امسال از مشتری دریافت می‌شود. تخفیف در نظر گرفته شده برای هر دو مدل خودرو نیز 600 هزار تومان است.

 

زمان تحویل هر دو مدل خودروی فوق بهمن امسال اعلام شده است.

 

از مشخصات فنی این مدل خودرو می‌توان به موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم دو هزار سی.سی اشاره كرد كه حداكثر قدرت آن 148 اسب بخار است.

 

این خودرو مجهز به شش عدد كیسه هوای ایمنی و سیستم فقل ضد سرقت است.

 

متقاضیان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگان فروش بهمن در سراسر كشور و یا سایت اینترنتی www.bahmangroup.com مراجعه كنند./عصرایران