اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح ترافیک روزانه و هفتگی گران شد


مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران از افزایش بهای طرح ترافیک روزانه و هفتگی خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران از افزایش بهای طرح ترافیک روزانه و هفتگی خبرداد.
 
مصطفی قنبرنژاد در مورد جزئیات فروش آنلاین و تلفنی طرح ترافیک روزانه و هفتگی گفت: در سال ۹۴ با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و به منظور توزیع بهتر سفرهای شهری به مرکز شهر، عوارض مجوزهای روزانه بر اساس زمان استفاده مصوب شده است.
 
وی با بیان اینکه از روز شنبه(۱۵فروردین) امکان خرید اینترنتی و تلفنی طرح روزانه و هفتگی فراهم شده است، تصریح کرد: شهروندان علاوه بر مراجعه به سایت شهرداری تهران با شماره گیری *۱۳۷# نیز می‌توانند نسبت به خرید آرم روزانه و هفتگی اقدام کنند.
 
قنبرنژاد افزود: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و ابلاغ این مصوبه برای اجرا، از روز شنبه ۱۵ فروردین مجوزهای روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک با رنگ و نرخ‌های جدید عرضه می‌شود.
 
مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران با بیان اینکه آن دسته از شهروندانی که تمایل به ورود و تردد در محدوده طرح ترافیک در کل ساعات روز را دارند، باید ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت کنند، گفت: آن دسته از شهروندانی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۰ صبح را دارند نیز باید ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای خرید آرم‌های روزانه بپردازند.


ویدیو مرتبط :
شبیه سازی گرافیک حجم ترافیک روزانه ی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییرات در خرید آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی



اخبار,اخبار اجتماعی,آرم طرح ترافیک

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران تغییرات در خرید آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی را اعلام کرد.

 مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با فارس در خصوص درگاه خریدی آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی به صورت مستقیم از #137* متوقف شده است، گفت: از این به بعد شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت TCI.TEHRAN.IR مشخصات خود را وارد و با دادن یک شماره موبایل و باز کردن حساب شهروندی خرید طرح ترافیک روزانه و هفتگی کنند.

وی ادامه داد: همچنین می‌توانند با شارژ حساب شهروندی فقط با شماره موبایل و #137* آرم خود را خریداری کنند.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: البته شهروندان می‌توانند از سایت شهرداری تهران TEHRAN.IR آرم خود را خریداری کنند و حتی برای روز جاری نیز می‌توانند آرم خریداری کنند.


 اخبار اجتماعی  -  فارس