اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح استیضاح چند وزیر روحانی در مجلس


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جمع آوری امضاء و ارائه به هیأت رئیسه خبر داد.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جمع آوری امضاء و ارائه به هیأت رئیسه خبر داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حال تدوین طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند.

وی ادامه داد: دلایل استیضاح به صورت متقن و دقیق نوشته شده و آماده جمع آوری امضاء و ارائه به هیأت رئیسه است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان آماده امضای این سه طرح استیضاح هستند گفت: فانی و فرجی دانا به دلیل انتصاباتشان و نعمت زاده به دلیل برخی اقدامات مدیریتی و حضور آقازاده ها در وزارتخانه مورد انتقاد نمایندگان هستند.

وی با اشاره به سوالات زیاد نمایندگان از وزیر امور خارجه گفت: سوالات زیادی از ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح است که حتی وزیر امور خارجه به آنها پاسخ نداده و این سوالات آماده ورود به صحن هستند.

موسوی تصریح کرد: انتقاد نمایندگان نسبت به اظهارات ظریف درخصوص دروغ هلوکاست، به رسمیت شناختن ضمنی رژیم صهیونیستی و دیدارهای مقامات اروپایی با محکومان فتنه از جمله این سوال هاست.

وی تأکید کرد: به نظر می رسد لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی موافق نیست فعلا سوالی از وزیر امور خارجه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.


ویدیو مرتبط :
سخنان رئیس مجلس در جلسه استیضاح وزیر كار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح استیضاح وزیر راه وترابری در مجلس اعلام وصول شد



 

 

 

طرح استیضاح وزیر راه وترابری در مجلس اعلام وصول شد

 

طرح استیضاح وزیر راه و ترابری با 22 امضای نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

امیدوار رضایی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یكشنبه به طرح استیضاح وزیر راه و ترابری كه به امضای 22 تن از نمایندگان مجلس رسیده است را اعلام وصول اعلام كرد.

گفتنی است در این طرح استیضاح سانحه هوایی اخیر ارومیه و برخی حوادث جاده‌ای مورد تأكید نمایندگان درخواست‌كننده این طرح قرار گرفته است...../تحلیل:عصرایران