اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طراحی لباس جدید برای زندانیان +عکس


دو نوع لباس فرم برای زنان و مردان زندانی کشور طراحی و اجرا شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان زندانهای کشور اعلام کرد: دو نوع لباس فرم برای زنان و مردان زندانی کشور طراحی و اجرا شده است.

غلامحسین اسماعیلی اعلام کرد: از امروز لباس فرم زندانیان مرد و زن با طراحی جدید عرضه شد که این طراحی پیش از این مورد مطالعه قرار گرفته بود.



وی افزود: این لباسها در دو نوع طراحی شده که یکی لباس فرم ویژه داخل زندان و دیگری برای ورود به دادگاه است. اسماعیلی در پاسخ به اینکه پیش از این زندانیان مالی در اوین با لباس شخصی در اندرزگاهها تردد می کردند و آیا این لباس بر تن آنها هم می رود گفت: ما تمایزی میان زندانیان قائل نیستیم.

امروز زندانیان با ظاهری متفاوت از گذشته به دادگاه ها منتقل شدند. تمام زندانیان با لباسهایی به رنگ آبی با نوارهای سرمه ای از زندان به دادگاه ها انتقال داده شدند.

این اقدام بدون اطلاع رسانی قبلی حتی باعث غافلگیر شدن قضات و کارکنان دادگاه و دادسراها شد.  


ویدیو مرتبط :
لباس جدید زندانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی جالب یک کیک عروسی به شکل لباس عروس +عکس



به نقل از دیلی میل: خانم " دونا میلینگتون" با الهام از نقاشی دختر 6 ساله اش طی یک هفته کیکی به شکل یک لباس عروس زیبا آماده کرد. این کیک شامل 17 طبقه کیک اسفنجی است و در تهیه آن از 22 کیلوگرم شکر استفاده شده است. این کیک برای تغذیه 2000 نفر کفایت میکند.

طراحی کیک جالب,مدل کیک عروسی
ارتفاع این کیک حدود 6 فوت است و به زیبایی یک لباس عروس واقعی است . در تزئین این کیک از مرواریدهای واقعی استفاده شده است. طراح این کیک به ملکه کیکها شهرت دارد و همیشه بهترین مدلهای کیک را برای مراسم عروسی آماده میکند.
او میگوید برای پخت این کیک از نقاشی دخترم الهام گرفته ام . این دختر گاهی در طراحی کیک ها به مادرش کمک میکند و ایده پخت کیک به شکل لباس عروس در اندازه واقعی را او به مادرش داده است. این کیک 1 هفته بعد از طرح ایده آماده شد و 25 کیلوگرم وزن دارد . این کیک شامل گلهای خامه ای یخی و مروارید های زیبا است.
او میگوید نشان دادن لطافت ساتن لباس عروس با استفاده از کیک و خامه کار بسیار مشکلی بوده است اما او این کار را انجام داد و از نتیجه کار نیز بسیار راضی است.
این کیک در نمایشگاه عروسی ملی در اواخر هفته جاری در لندن پرده برداری خواهد شد.... / pardad.ir