اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین تخریب می‌شود


مخبر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مخبر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود.
 
ابوالفضل قناعتی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری نسبت به ایراداتی که آتش نشانی از پاساژ علاء الدین گرفته بود، گفت: دیوان عدالت اداری رأی کمیسیون ماده 100 را لغو کرد و دیروز رأی به تخریب طبقه هفتم این پاساژ داد.
 
وی تاکید کرد: آتش نشانی تهران حدود هفت ایراد در مورد این پاساژ گرفته است و در نامه‌ای این ایرادات را اعلام کرده است و خواستار تعطیلی این پاساژ شده است،ما متاسفانه در حال حاضر این پاساژ مشغول فعالیت است.
 
قناعتی پیش از این تذکر نیز خطاب به رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا در مورد مسئله آب تهران گفت: اینکه شما اعلام می‌کنید مردم در تهران از آب معدنی استفاده کنند، شهر تهران را دچار مشکلات بسیاری می‌کند،‌ اجازه دهید کمیته‌ای تشکیل شود و بحث آلودگی آب تهران را بررسی کند و پس از تایید این خبر را اعلام کنید.


ویدیو مرتبط :
تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی با طبقه هفتم پاساژ علاء الدین/حکم تخریب طبقات غیرمجاز علاء الدین تایید شد



اخبار,اخباراجتماعی , تخریب  طبقه هفتم پاساژ علاء الدین

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تایید حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین در دیوان عدالت اداری خبر داد.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با  ایسنا ، با بیان اینکه پس از صدور رأی کمیسیون ماده 100 مبنی بر تخریب طبقه هفتم پاساژعلاء الدین که به صورت غیرقانونی ساخته شد، شهرداری در یک پروسه زمانی نسبت به تخریب بخشی از این طبقه اقدام کرد، گفت: در همین حین مالک نسبت به عدم تخریب این طبقه به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

وی افزود: پس از شش ماه بررسی توسط پنج گروه کارشناس سرانجام دیوان عدالت اداری حکم تخریب طبقات غیرمجاز علاءالدین را تایید و قطعی کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید بر اساس وظیفه ذاتی هرچه زودتر اکیپی را برای تخریب کامل طبقه هفتم به این پاساژ اعزام کند، افزود: ساخت طبقه هفتم که به صورت غیرمجاز انجام گرفت بار اضافه‌ای را بر روی سازه ساختمان ایجاد کرده بود که احتمال بروز حوادث بعدی نیز وجود داشت.

قناعتی در پایان ضمن تشکر از مسئولان دیوان عدالت اداری برای صدور چنین حکمی گفت: رأی کمیسیون ماده 100 با همه اجزایش تأیید و قطعی شده و از سوی شهرداری لازم الاجرا است.


  اخبار اجتماعی  -  ایسنا