اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طالبی 21 نفر را کشت


مصرف طالبی آلوده به بیماری «زای لیستریا» جان 21 نفر را گرفت .

مقامات بهداشت و درمان در آمریکا می گویند شمار قربانیان مصرف طالبی های آلوده به عامل بیماری «زای لیستریا» به 21 نفر رسیده است.

 این مورد آلودگی ، اکنون به مرگبارترین مورد ناشی از مصرف مواد خوراکی آلوده در دهه های اخیر در آمریکا تبدیل شده است.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا می گوید مرکز و منشاء این آلودگی در ایالت کلرادو قرار دارد و تاکنون دست کم 109 نفر را در 24 ایالت، روانه بیمارستان کرده است.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
چند نفر بتمن را کشت۔

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«هاگوپیت» 21 نفر را کشت


مقامات صلیب سرخ در فیلیپین اظهار داشتند: طوفان هاگوپیت در جزیره سامار تاکنون جان دست‌کم 21 تن را گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: مقامات صلیب سرخ در فیلیپین اظهار داشتند: طوفان هاگوپیت در جزیره سامار تاکنون جان دست‌کم 21 تن را گرفته است.

بنابر اعلام مقامات صلیب سرخ فیلیپین جاری شدن سیل ناشی از طوفان هاگوپیت در مناطقی از استان سامار شرقی منجر به این تعداد تلفات شد.

مقامات داخلی فیلیپین پیش از نزدیک شدن طوفان هاگوپیت به این کشور، اقدام به تخلیه بیش از یک میلیون نفر از ساکنان مناطق در معرض خطر کردند چون بیم آن می‌رفت که حادثه تلخ سال گذشته در این کشور که منجر به کشته و ناپدید شدن بیش از 7000 نفر بر اثر طوفان شدید شد،‌ تکرار شود. تاکنون کشته شدن 21 تن در استان سامار شرقی تایید شده است.