اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طالبی مدیر کل دفتر موسیقی ارشاد شد


سرپرست کنونی دفتر موسیقی وزارت ارشاد با حکم علی جنتی (وزیر ارشاد) به عنوان مدیر کل این مرکز انتخاب شد

موسیقی ما: سرپرست کنونی دفتر موسیقی وزارت ارشاد با حکم علی جنتی (وزیر ارشاد) به عنوان مدیر کل این مرکز انتخاب شد.

 صبح امروز علی جنتی (وزیر ارشاد) در حکمی فرزاد طالبی را به عنوان مدیر کل دفتر موسیقی معرفی کرد تا پس از فشارهای رسانه ای در ماه های گذشته مبنی بر اتمام دوران قانونی سرپرستی این مرکز و شائبه غیرقانونی بودن حضور طالبی در دفتر موسیقی، بالاخره سرنوشت این مرکز در نخستین روز کاری سال 95 مشخص شود.

علی جنتی در این حکم برای فرزاد طالبی نوشته: «نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تعادل سازنده با اهالی هنر نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت‌های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره‌گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تکثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت‌های موسیقی ایران موفق و موید باشید.»

فرزاد طالبی پس از استعفای «پیروز ارجمند» در اوایل سال 94 به عنوان سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد منصوب شده بود و با این حکم به عنوان مدیر کل این مرکز همکاری اش را با وزارت ارشاد ادامه خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
مدیر مستعفی ارشاد چه برنامه ای برای خبرنگاران داشت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیادت مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد از یک خواننده + عکس



اخبار,اخبارفرهنگی,غلامرضا صنعتگر

اخبار فرهنگی - عیادت مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد از یک خواننده + عکس

عصر روز گذشته آقای پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل آقای غلامرضا صنعتگر از ایشان عیادت کردند.

در این دیدار که با حضور مدیر عامل و برخی از اعضای هیات مدیره شرکت فرهنگی هنری شیدای عشق برگزار شد مقرر شد با توجه به اینکه آلبوم جدید غلامرضا صنعتگر چند سال در ارشاد معطل مانده است با مساعدت آقای ارجمند و با حضور ایشان در روز شنبه 19 بهمن در کنسرت رضا صنعتگر در بندرعباس رونمایی شود.

اخبار,اخبارفرهنگی,غلامرضا صنعتگر

در این دیدار آقای ارجمند و همراهانشان به نمایندگی از مسوولان وزارت ارشاد پیگیر وضعیت درمانی این خواننده خوش صدا و خونگرم جنوبی کشورمان شدند. شایان ذکر است غلامرضا صنعتگر که مدتی پیش به علت نارسایی کبدی بستری بود و در انتظار پیوند کبد به سر می برد روز شنبه 19 بهمن در مجموعه ورزشی فجر بندرعباس به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

اخبار,اخبارفرهنگی,غلامرضا صنعتگر

اخبار,اخبارفرهنگی,غلامرضا صنعتگر

اخبارفرهنگی - شبکه ایران