اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضیافت افطار احمدی نژاد برای ایتام


رییس‌جمهور در اولین روز از ماه ضیافت الهی در فضایی صمیمانه،در آخرین سال ریاست جمهوری میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بود.

خبرگزاری فارس: رییس‌جمهور در اولین روز از ماه ضیافت الهی در فضایی صمیمانه،در آخرین سال ریاست جمهوری میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بود.
 
محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در آخرین ضیافت افطار خود در کسوت ریاست جمهوری با ایتام حاضر شد.

رییس جمهور در این مراسم معنوی روزه خود را به همراه ایتام در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری افطار کرد.

هر ساله محمود احمدی نژاد در اولین روز ماه مبارک رمضان میزبان ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است.


ویدیو مرتبط :
افطار با ایتام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: ضیافت افطار ایتام با حضور احمدی‌ نژاد


رییس جمهور در اولین روز ماه مبارک رمضان، میزبان ایتام و کودکان بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی بود و به همراه آنها روزه خود را افطار کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رییس جمهور در اولین روز ماه مبارک رمضان، میزبان ایتام و کودکان بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی بود و به همراه آنها روزه خود را افطار کرد.

محمود احمدی نژاد شامگاه چهارشنبه در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری، میزبان جمعی از ایتام و کودکان بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی بود و در فضایی گرم و صمیمی با ایتام بر سر یک سفره نشست و روزه خود را با آنها افطار کرد.

رییس جمهور در این مراسم در فضایی سرشار از مهر و محبت با ایتام و کودکان بی سرپرست گفت‌وگو و از آنها دلجویی کرد و به سخنان و درد دل های آنان گوش فرا داد.

در این مراسم، دو نفر از مجریان کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به اجرای برنامه پرداخته و گروهی از ایتام که از شهرهای مختلف کشور در این جلسه حضور داشتند سرودهایی را اجرا کردند.