اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم وحشیانه کودک 3 ساله تا سر حد مرگ بخاطر بازی با آب/ ناپدری بی‌رحم بازداشت شد + تصاویر



یک مرد اهل " منیسوتا " فرزند همسرش را به طرز وحشیانه به منظور به قتل رساندن مورد حمله خود قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " جاناتان لون " 31 ساله به اتهام ضرب و شتم کودک 3 ساله و مبادرت به قتل او بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس، جنایت کار پس از حمله وحشیانه و ضرب و شتم " دنت سیرز" 3 ساله به طوری که در شرایط وخیمی در بیمارستان به سر می برد و پزشکان امیدی برای نجات او ندارند توسط پلیس بازداشت شد .

پلیس در گزارش خود گفت : مادر کودک خانم " جسیکا" که برای رفتن به محل کار در شیفت شب دو فرزند پسر 7 و 3 ساله اش را نزد همسر خود گذاشت در ساعت 10/30 شب دوشنبه خانه را ترک کرد اما وقتی او در ساعت 7 صبح به خانه بازگشت با صحنه وحشتناکی رو به رو شد، پسر 3 ساله اش در گهواره غرق در خون بود و از بینی و دهانش خون جاری بود همچنین بر روی سقف خانه نیز اثر خون وجود داشت .

مادر وحشت زده سریعا با پلیس تماس گرفت و در گزارش خود گفت : همسرم،پسرم را کشته است .

درتحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که جنایت کار قبل از ترک خانه نامه ای نوشته و در آن از عمل جنایت آمیز خود عذر خواهی کرد و آن را به دیوار اتاق زد .

اخبار,اخبارحوادث ,کودک آزاری


" لون " در نوشته بیان کرد : من واقعا متاسفم از اینکه باعث مرگ " دنت "شدم هنگامی که او به روی من آب پاشید خمشمگین شدم و او را به زمین کوبیدم او حالش خوب نیست من تو را دوست دارم و از اینکه قلبت را شکستم متاسفم .

پلیس در گزارش خود افزود : " لون " با وارد کردن ضربه به سر کودک باعث شکستگی در ناحیه جمجمه او شد به طوری که براثر آن کودک دچار خونریزی مغزی شد و به جای انتقال آن به بیمارستان او را در گهواره اش گذاشت و خانه را ترک کرد .

اخبار,اخبارحوادث ,کودک آزاری


پزشکان بیمارستان در گزارش خود به پلیس گفتند " دنت " که همچنین از کبودی در ناحیه گردن و جراحت بر روی آلت رنج می برد اگر زودتر به بیمارستان می رسانند شانس نجات او بیشتر بود .

گفتنی است،این کودک بی گناه که روز پنج شنبه تولد 3 سالگی او است بر روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند و اگر جان خود را از دست دهد آقای " لون " به عنوان قاتل در دادگاه محاکمه خواهد شد .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم وحشیانه ...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسارت جوانان ایرانی در چنگال افغان های بی رحم/ضرب و شتم تا سر حد مرگ



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - سرکلانتر نهم پلیس پایتخت تائید کرد
اسارت جوانان ایرانی در چنگال افغان های بی رحم/ضرب و شتم تا سر حد مرگ

یکی از اعضای باند افغان ها که جوانان را برای اخاذی اسیر می کردند، دستگیر شد و تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 20:30 روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در موقعیت کهریزک  ماموران گشت 110 کلانتری 170کهریزک بلافاصله در محل حضور یافتند.
 
ماموران پس از استقرار در محل مشاهده کردند جوانی 20 ساله از ناحیه پشت سر مجروح شده و تحت مداوای عوامل اورژانس می باشد. 
 
جوان 20 ساله  به نام ناصر با دیدن ماموران گفت: صبح ساعت 8 در میدان تره بار سه راه افسریه به عنوان کارگر ساختمانی ایستاده بودم که یکدستگاه خودرو وانت پیکان سفید رنگ به رانندگی تبعه افغان که "غلام" صدایش میکردند من و2 نفر دیگر که کارگر ایرانی بودیم را جهت کار در ساختمان نیمه کاره سوار ماشین کرد.
 
وی ادامه داد: پس از یک ساعت ما را به داخل سوله ای آوردند و با تهدید چاقو و ضرب و جرح داخل اتاقی انداختند و گفتند یک روز مهلت دارید تا پنج میلیون تومان پول بیاورید و ساعت 13 سه نفر دیگر ایرانی را نیز به بهانه کار به آنجا آوردند و مثل ما با آنها رفتار کردند.
 
این پسر قربانی افزود: ساعت حدود 19 بود که به بهانه دستشویی توانستم متواری شوم ولی در بیابان مورد حمله افغان ها قرار گرفتم و آنان  با ضربات قمه مرا مجروح کردند و از آنجایی که فکر می کردند مرده ام از محل متواری شدند.
 
ماموران ضمن بررسی موضوع پس از اطمینان از صحت گفته ای شاکی و با عنایت به حساسیت موضوع  مراتب را به مقام قضایی منعکس و با هماهنگی مقام قضایی دستور بازداشت متهمان صادر شد.
 
در ادامه ماموران وارد سوله شده و فرد افغان حدود 60 ساله را که خود را "سخاوت" معرفی می کرد، دستگیر و در بازرسی بدنی مقدار زیادی مدارک هویتی از قبیل گواهینامه خودرو از وی کشف و همچنین 3 جوان ایرانی نیز از داخل یکی از اتاق های سوله نجات پیدا کردند.
 
سرهنگ خلیل شهبازی سر کلانتری نهم پلیس پایتخت با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده ایی در این رابطه تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر و شناسیایی دیگر همدستان متهم و عوامل زورگیری های اخیر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس پایتخت قرار گرفت. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران