اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم همسر قتل هولناکی را رقم زد



 اخبار حوادث - ضرب و شتم همسر قتل هولناکی را رقم زد

برادری که شوهر خواهرش را به دلیل خشونت به قتل رسانده بود، با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مردم سالاری، دهم اردبیهشت ماه امسال یک مورد آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید به پلیس آگاهی اراک اعلام شد.
 
به دنبال این موضوع سریعا کارآگاهان به محل اعزام و در بررسی از خودرو یک جسد مذکر و کاملا سوخته شده کشف کردند.
 
در تحقیقات اولیه مشخص شد خودرو متعلق به مقتول بوده، لذا کارآگاهان در گام نخست تحقیقات را از خانواده مقتول آغاز کردند و متوجه شدند که مقتول با همسرش دچار اختلاف شدید می‌باشد و همسرش هم اکنون در خانه پدرش زندگی می‌کند.
 
در ادامه، تحقیقات کارآگاهان بر روی اعضای خانواده همسر مقتول متمرکز شد و ماموران با هوشیاری متوجه تناقض گویی‌های برادر همسر مقتول به نام نادر شدند.
 
نادر در پایگاه پلیس آگاهی زمانی که با اسناد معتبر پلیس روبرو شد لب به سخن گشود و به قتل هولناک شوهر خواهرش اعتراف کرد.
 
وی درباره جزئیات این حادثه گفت: شب قبل از حادثه مقتول با خواهرم دچار درگیری شدند و مقتول به شدت خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار داد که به همین دلیل من خواهرم را به خانه خودمان آوردم و این باعث شد تا مقتول با من تماس بگیرد و حرف‌های ناسزا بزند. من نیز که از این کار او بسیار عصبانی بودم. با مقتول در جایی خلوت قرار گذاشتم و او را در خودرویش با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم و سپس او و خودرویش را به آتش کشیدم.
 
مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی آگاهی ناجا با تائید این خبر گفت: متهم با تکمیل پرونده بنا بر دستور قضایی روانه زندان شد.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
ضرب ذهنی دو رقم در یک رقم توسط پویا سلطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم همسر قتل هولناکی را رقم زد/جسد شوهر خشن در آتش سوخت



اخبار حوادث - ضرب و شتم همسر قتل هولناکی را رقم زد/جسد شوهر خشن در آتش سوخت

برادری که شوهر خواهرش را به دلیل خشونت به قتل رسانده بود، با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 دهم اردبیهشت ماه امسال یک مورد آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید به پلیس آگاهی اراک اعلام شد. 

 

به دنبال این موضوع سریعا کارآگاهان به محل اعزام و در بررسی از خودرو یک جسد مذکر و کاملا سوخته شده کشف کردند. 

 

در تحقیقات اولیه مشخص شد خودرو متعلق به مقتول بوده، لذا کارآگاهان در گام نخست تحقیقات را از خانواده مقتول آغاز کردند و متوجه شدند که مقتول با همسرش دچار اختلاف شدید می باشد و همسرش هم اکنون در خانه پدرش زندگی می کند. 

 

در ادامه، تحقیقات کارآگاهان بر روی اعضای خانواده همسر مقتول متمرکز شد و ماموران با هوشیاری متوجه تناقض گویی های برادر همسر مقتول به نام نادر شدند. 

 

نادر در پایگاه پلیس آگاهی زمانی که با اسناد معتبر پلیس روبرو شد لب به سخن گشود و به قتل هولناک شوهر خواهرش اعتراف کرد. 

 

نادر درباره جزئیات این حادثه گفت: شب قبل از حادثه مقتول با خواهرم دچار درگیری شدند و مقتول به شدت خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار داد و به همین دلیل من خواهرم را به خانه خودمان آوردم که این باعث شد تا مقتول با من تماس بگیرد و حرف های ناسزا بزند. من نیز که از این کار او بسیار عصابانی بودم. با مقتول در جایی خلوت قرار گذاشتم و او را در خودریش با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم و سپس او و خودرویش را به آتش کشیدم. 

 

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی آگاهی ناجا درباره با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم با تکمیل پرونده بنا بر دستور قضایی روانه زندان شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران