اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم مربیان ژیمناستیک


رئیس مستعفی هیئت ژیمناستیک استان ایلام دلیل استعفای خود را بیان و حادثه رخ داده در این هیئت را تشریح کرد.

ایسنا: رئیس مستعفی هیئت ژیمناستیک استان ایلام دلیل استعفای خود را بیان و حادثه رخ داده در این هیئت را تشریح کرد.

«علی‌محمد فتاح‌خان» اظهار کرد: ژیمناستیک یکی از رشته های مادر ، مفرح و شادی بخش برای کودکان و نوجوانان بوده و لزوم ترقی در سایر رشته‌ها داشتن سابقه کار حداقل دو سال در این رشته است.

وی ادامه داد: در سال 88 ژیمناستیک استان با کمترین امتیاز در رده 24 جدول ارزشیابی کشوری قرار داشت و مربیان هم سالن‌ها را رها کرده بودند. اما با دعوت از بنیانگذار ژیمناستیک به استان، این رشته احیا شد و در حال حاضر از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان محسوب می‌شود. بعد از 24 سال ما توانستیم دو دوره میزبان قهرمانی کشور در سال 90 باشیم و در همان سال نیز استان ایلام که میزبان بود به قهرمانی ژیمناستیک کشور نایل شد.

فتاح‌خان تصریح کرد: در سال 91 از سوی فدراسیون ژیمناستیک به عنوان سرپرست تیم ملی جهت اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اندونزی انتخاب شدم که تیم ایران به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی با بیان اینکه تیم ژیمناستیک ایلام در سال 89 در ارزشیابی از سوی فدراسیون کشوری به عنوان تیم چهارم کشور انتخاب شد که قبل از آن در رده 25 به بعد کشوری بوده است تصریح کرد: در سال 90 و 91 هیئت ژیمناستیک استان از سوی فدراسیون در رده اول معرفی شد.

فتاح خان در مورد حوادث هفته‌ی اخیر این هیئت مدعی شد:حدود دو هفته قبل در هنگام تمرینات هیئت ژیمناستیک ایلام، افرادی که هیچ‌گونه شناختی از ورزش و جوانمردی و حرمت مکان‌های ورزشی ندارند به مربیان این هیئت حمله‌ور شده و با هتک حرمت و بی‌احترامی و زیر پا گذاشتن مردانگی و روحیه ورزشکاری، مربیان هیئت را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی با طرح این سوالات که اداره کل ورزش و جوانان استان چگونه می‌خواهد جوابگوی این هتک‌حرمت باشد؟ گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان بگوید که چرا باید زحمات چهار ساله مربیان و تلاش ورزشکارانمان به خاطر بی‌تدبیری برخی از کارکنان ورزش و جوانان استان به باد فنا برود؟چه کسی جوابگوی اعزام نشدن تیم ایلام به مسابقات آسیایی خواهد بود؟چرا معاونین ورزش و جوانان استان از خط و مشی رییس پیروی نمی کنند و ساز جداگانه‌ای می‌زنند و چرا نخبگان علمی – ورزشی را به صحنه ورزش استان راه نمی‌دهند، اگر هم هستند به آنها بها نمی‌دهند؟

وی تصریح کرد: یادمان باشد که ورزشگاه‌ها جایگاه مردان پاک سیرت است و پرچم‌دارانی مرد صفت و جوانمرد است و این چراها و هزاران چرای دیگر خیلی وقت است که سوال دلسوزان ورزش استان است که هنوز جوابی برای آن داده نشده است.

رییس مستعفی هیئت ژیمناستیک با بیان اینکه چرا دبیر هیئت جودو به عنوان سرپرست هیئت ژیمناستیک انتخاب شده و حکم هم صادر می‌کند، در مورد دلیل استعفای خود تصریح کرد: در انتخابات جدید هیئت، بنده با اکثریت آرا به عنوان رییس هیئت انتخاب شدم و حکم بنده هم ابلاغ شد اما با اعمال نفوذ یکی از معاونان ورزش و جوانان استان این انتخابات باطل شد و این یعنی اگر انتخابات دیگر هم برگزار شود و نتیجه خلاف سلیقه‌ی آقایان باشد این ابطال ادامه می‌یابد. پس باید دید که نتیجه‌ی دلخواه آنان این هیئت را به کجا خواهد برد؟


ویدیو مرتبط :
درمان معتادین با ضرب و شتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم داور ایرانی در كوالالامپور



داور ایرانی، دیدار تیم‌های فوتبال دی‌بی كی ال و ایكرام ریورز در چارچوب لیگ استانی كوالالامپور را به دلیل كتك خوردن قطع كرد.

 

به گزارش ایسنا، علی دهقانی داور ایرانی فوتبال كه هم اكنون در لیگ استانی كوالالامپور قضاوت می‌كند به دلیل كتك خوردن از بازیكنان دی‌بی كی ال در دقیقه 30 مسابقه این تیم برابر ایكرام ریورز را قطع كرد.

علی دهقانی اظهار كرد: در دقیقه 30 مسابقه دو تیم در میانه میدان یك خطای عادی از بازیكنان دی‌بی كی ال گرفتم كه یكی از بازیكنان این تیم به تصمیم من اعتراض كرد. پیش از این كه من دلیل اعتراض او را بپرسم یكی از بازیكنان این تیم از دور به سمت من حمله كرد و به من تنه زد. البته ضربه شدید نبود و به همین دلیل او مستحق اخراج نبود و من به او كارت زرد دادم. زمانی كه از من كارت زرد گرفت با دست ضربه‌ای به ناحیه شكمم وارد كرد كه مستحق اخراج بود. زمانی كه خواستم كارت قرمزم را از جیبم در بیاورم او با دست روی كارت من زد و كارت روی زمین افتاد. یك بازیكن دیگر هم ضربه‌ای را به كمرم وارد كرد و كارت قرمزی را كه روی زمین افتاده بود با پا شوت كرد.

این داور فوتبال اضافه كرد: من كارت را از روی زمین برداشتم و براساس یكی از بندهای قانون 5 فیفا مبنی بر اینكه داور می‌تواند برای هرگونه نقض قوانین به صلاحدید خود مسابقه را متوقف، معلق و یا تعطیل كند بازی را در دقیقه 30 قطع كردم. تیم خاطی زمانی كه از تصمیم من مطلع شد از من پرسید كه مگر چه اتفاقی افتاده. گویا آنها از قوانین فوتبال اصلا شناخت نداشتند. من به سرمربی آنها گفتم كه با استفاده از اختیاراتم بازی را تعطیل كردم. نتیجه این دیدار هم 3 بر صفر به نفع تیم ایكرام ریورز ثبت شد.

وی ادامه داد: بازیكنان دی‌بی كی ال از من خواهش می‌كردند مسابقه را ادامه دهم ولی من اصرار آنها را نپذیرفتم و گزارش مسابقه را به هیات فوتبال كوالالامپور ارائه كردم. آنها هم حمایت خود را از تصمیم من اعلام كردند و گفتند كه بازیكن خاطی شش ماه تا یك سال از شركت در مسابقات محروم خواهد شد.

دهقانی در پایان به ایسنا گفت: تاكنون 10 دیدار از لیگ كوالالامپور را قضاوت كردم. قرار است آذرماه در تست بدنی فدراسیون فوتبال مالزی شركت كنم تا در صورت تایید در سوپرلیگ این كشور قضاوت كنم.../ایسنا