اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم شدید کودک به خاطر یادگیری الفبا


پلیس ایالت «اوهایو» در آمریكا از دستگیری مردی خبر داد كه دخترش را به دلیل یاد نگرفتن حروف الفبا، مورد ضرب و شتم قرار داده بود.

پلیس ایالت «اوهایو» در آمریكا از دستگیری مردی خبر داد كه دخترش را به دلیل یاد نگرفتن حروف الفبا، مورد ضرب و شتم قرار داده بود.

به گفته پلیس این دختر پنج ساله كه به تازگی حرف D را در مهدكودك آموزش دیده بود، قادر نبود این حرف را به درستی تشخیص دهد. همین امر باعث عصبانیت «كریستوفر» 39 ساله ‌شد و چندین ضربه به سر دخترش وارد ‌كرد.

پلیس این مرد را به جرم كودك‌آزاری دستگیر و دخترش را كه آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل كرد.

منبع: ایسنا





ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم شدید داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم شدید یک زن به خاطر 1000 تومان!


زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه‌ کرد.

 زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه‌ کرد.

*30 سال است که شوهرم سعی بر قطع رابطه دارد

زن در دادگاه خانواده با بیان اینکه 30 سال است که شوهرم سعی بر قطع رابطه با خانواده‌ام دارد، گفت:‌ شوهرم هر وسیله‌ای که خود بخواهد تهیه کرده و پول آن وسیله هر مقدار هم که باشد مهم نیست ولی کافی است که من هزار تومان از او درخواست کنم تا دعوای شدیدی بین ما پیش بیاید.

وی با اشاره به اینکه 4 فرزند داریم، افزود:‌ وضع مالی شوهرم بسیار خوب است چرا که هر روز در یک شرکت سرمایه‌‌گذاری می‌کند ولی حاضر به دادن خرجی به من نیست.

* شوهرم حتی پولی برای خرید یک جوراب هم به من نمی‌دهد

زن در ادامه با بیان اینکه شوهرم حتی پولی برای خرید یک جوراب هم به من نمی‌دهد،‌ اظهار داشت:‌ می‌خواهم نفقه مشخصی داشته باشم تا بتوانم به راحتی زندگی‌ام را بگذرانم.

وی با اشاره به اینکه شوهرم به دلیل اینکه خرج مهمانی ندهد، هر کاری برای قطع رابطه با خانواده‌ام انجام داد، ‌گفت:‌ طی 30 سال تلاش شوهرم در نهایت موفق شد و کاری انجام داد که دیگر اقوام به خانه ما نیامدند.

*یک خانه 400 متری داریم ولی هیچگاه پولی در جیب من نیست

زنی در ادامه عنوان کرد:‌ خانه ما 400 متر است و از نظر مواد غذایی شوهرم همیشه همه چیز را تهیه می‌کند ولی حاضر به دادن پول تو جیبی به من نیست و حتی با درخواست من نیز وجهی نمی‌دهد.

وی در انتها بیان کرد:‌ شوهرم بر سر دادن هزار تومان به شکلی رفتار می‌کند که هر فردی پشیمان شده و هر روز فکر کار کردن و استقلال مالی به ذهنم می‌آید تا شاید بتوانم از این رفتارها رها شوم.

*رسیدگی در جلسه بعد

زن گفت:‌ شوهرم وضع مالی خوبی دارد ولی حاضر نیست حتی هزار تومان به من خرجی بدهد و هر وقت یک اسکناس هزار تومانی از او درخواست کردم بین ما دعوا شده و این امر باعث ضرب و شتم شد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن صحبت‌های زن، رسیدگی به پرونده را به هفته آینده موکول کرد.

منبع: فارس