اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب شست بسیج مردمی به جیش العدل


گروهک تروریستی جیش العدل در منطقه مرزی «آسکان» در نزدیکی پاکستان با بسیج مردمی این منطقه که متشکل از طوایف اهل سنت منطقه است، درگیر شده و با بر جای گذاشتن تلفاتی مجبور به فرار به پاکستان شد.

خبرگزاری فارس: ، شب گذشته(پنجشنبه) گروهک تروریستی «جیش العدل» در تلاش برای نفوذ به منطقه مرزی «آسکان» در نزدیکی پاکستان با بسیج مردمی این منطقه که متشکل از طوایف اهل سنت منطقه است، درگیر شده و با بر جای گذاشتن تلفاتی مجبور به فرار به پاکستان شد.

ایستادگی بسیج مردمی در این منطقه منجر به هلاکت حداقل چهار نفر و زخمی شدن تعدادی از عناصر این گروهک تروریستی شد.

جیش العدل در همین خصوص با انتشار بیانیه‌ای با اعتراف به این درگیری عنوان کرده است که مذهب و قومیت افرادی که در مقابل آنها بایستند برایشان تفاوتی ندارد و با هر کس که با خواسته‌های آنها مخالفت کنند خواهند جنگید که این موضوع برخلاف ادعاهای آنها مبنی بر حمایت از مردم اهل سنت این منطقه است.


ویدیو مرتبط :
جنایات جیش العدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس: ترور دادستان زابل کار جیش‌العدل نبود



ترور دادستان زابل,قتل معاون وزیر صنعت

پلیس: ترور دادستان زابل کار جیش‌العدل نبود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ترور دادستان زابل کار جیش‌العدل نبوده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه دومین سالگرد شهادت حسن تهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران گفت: جیش‌العدل هنگامی که ترور دادستان زابل رخ داده است این اتفاق را به خود نسبت داده است.

وی از اظهار نظر بیشتر درباره جزییات ترور دادستان زابل و همچنین قتل معاون وزیر صنعت و معدن خودداری کرد.

/ایسنا