اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضربه فنی راننده فراری از سوی خواهران كشتی گیر



ضربه فنی راننده فراری از سوی خواهران كشتی گیر

خواهران كشتی گیر در اتوبانی قصد اعمال قانون داشتند.

برتینی و برنیا  دگماروكه عضو تیم كشتی دانشگاه اوكلاهاما به شمار می آیند به همراه مادربزرگشان درحال رانندگای در اتوبان بودند كه ماشینی محكم به آن ها برخورد كرد پس از تصادف راننده ماشین خاطی از ماشین پیاده شده و فرار می كند و 2 خواهر نیز به دنبال او میدوند كه با یك تكل راننده فراری را به زمین می اندازند و بلافاصله بر روی او پریده و با یك فن كشتی دست های راننده را به پشت كمرش می آورد و در همان حالت نگه می دارد تا پلیس به صحنه برسد./باشگاه خبرنگاران


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
ضربه فنی فقط تو كشتی نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضربه فنی راننده هوسران به دست دختر رزمی كار


دختر رزمی‌‌كار وقتی متوجه شد راننده شیطان‌صفت قصد تعرض به او را دارد، وی را با حركات ورزشی ضربه‌فنی كرد.

افکار نیوز: دختر رزمی‌‌كار وقتی متوجه شد راننده شیطان‌صفت قصد تعرض به او را دارد، وی را با حركات ورزشی ضربه‌فنی كرد.

چندی قبل رهگذران در حال عبور از اتوبان شهید باقری با شنیدن فریادهای كمك‌خواهی دختر جوانی كه از داخل یك خودرو پراید كه كنار اتوبان توقف كرده بود، به كمك وی شتافتند.

 دختر جوان در حالی كه راننده را به باد كتك گرفته بود، تلاش می‌كرد مانع فرار وی شود. همزمان با حضور مردم، گشت پلیس نیز از راه رسید و مرد جوان را بازداشت و همراه شاكی به اداره پلیس منتقل كرد.


شهین-۲۳ ساله به پلیس گفت: من كارمند یك شركت هستم و محل كارم در مركز شهر است. لحظاتی پیش بعد از پایان كار كنار خیابان منتظر تاكسی ایستاده بودم كه پراید مسافركشی مقابل من توقف كرد. من مقصدم را گفتم و بعد در صندلی جلو سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده كه مرد جوانی بود، تغییر مسیر داد.

ابتدا به او اعتراض كردم و راننده گفت به خاطر ترافیك سنگین تغییر مسیر داده تا زودتر به مقصد برسیم. هنوز مسافت زیادی نرفته بود كه ناگهان به داخل اتوبان چمران رفت. من به رفتارهای او مشكوك شدم و از راننده خواستم تا به خیابان اصلی برگردد اما وی تهدید كرد كه هیچ حركتی نكنم.

من تازه متوجه نیت شوم او شدم. از آنجایی كه من ورزشكار هستم و دوره‌های متعدد ورزش‌های رزمی را آموزش دیده‌ام، به وی هشدار دادم تا مرا پیاده كند اما مرد شیطان صفت به راه خود ادامه می‌داد تا اینكه من یك فن رزمی روی او اجرا كردم كه با ضربه من كنترل ماشین را از دست داد و خودرو با گاردیل تصادف كرد.

وقتی ماشین متوقف شد مرد هوسران قصد فرار داشت اما او را به شدت كتك زدم و از مردم خواستم تا مانع فرار وی شوند.

یكی از رانندگان كه شاهد این درگیری بود، در اثبات حرف‌های دختر جوان گفت: من با ماشینم در اتوبان در حال حركت بودم و پرایدی كه یك زن و مرد داخل آن بودند در جلوی من حركت می‌كرد كه متوجه درگیری زن و مرد داخل پراید شدم.

ابتدا فكر كردم كه دعوای زن و شوهری است اما وقتی ماشین آنها با گاردریل برخورد كرد، من هم در كنار اتوبان برای كمك به آنها ایستادم. من صدای فریادهای كمك‌خواهی دختر جوان را شنیدم كه می‌گفت او قصد ربودن وی را داشته است.


متهم نیز در نخستین بازجویی‌ها با توجه به شواهد به آدم‌ربایی اعتراف كرد و گفت: شغل من مسافركشی است. امروز در خیابان این دختر را برای رساندن به مقصدش سوار كردم.

در بین راه وسوسه شدم تا او را ربوده و به او تعرض كنم اما نمی‌دانستم كه شاكی یك ورزشكار رزمی است و مرا به شدت كتك می‌زند.

 متهم بعد از تشكیل پرونده، در دادسرای جنایی مورد بازجویی قرار گرفت. قاضی پرونده، متهم را برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی اداره آگاهی قرار داد