اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضارب رییس دادگستری روانسر دستگیر شد



اخبار,اخبار اجتماعی , رییس دادگستری روانسر

سخنگوی وزارت كشور از دستگیری ضارب شهید سلیم قنبری، رییس دادگستری شهر روانسر استان كرمانشاه خبر داد.

به گزارش اعتماد، حسینعلی امیری در نشست خبری روز چهارشنبه خود، فرد دستگیر شده را «شروری با سابقه كیفری» نامید و وجود هرگونه انگیزه «امنیتی» در این قتل را تكذیب كرد. شهید سلیم قنبری صبح سه‌شنبه، ٢١ بهمن ماه سال جاری، همراه فرزندش پس از خارج شدن از خانه، از سوی یك راكب موتورسوار به رگبار بسته شد و به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد. تنها لحظاتی پس از وقوع تیراندازی با حضور پلیس در محل حادثه، ضارب در درگیری مسلحانه با ماموران مجروح و دستگیر شد.

 پسر ١٠ ساله شهید قنبری نیز كه در این حادثه از ناحیه پا دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل شد. وقوع این حادثه باعث شد تا استانداری روانسر، سه روز عزای عمومی در این شهر اعلام كند.

پیش از این سرهنگ هادی مصطفایی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا نیز با اشاره به سابقه كیفری متهم از احتمال ارتكاب به قتل به دلیل مسائل كاری و شرایط سایر پرونده‌های متهم، به عنوان محتمل‌ترین انگیزه ضارب نام برده بود.
اخبار اجتماعی - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
رهبر انقلاب دستگیر شد به دستور رییس جمهور مصر .(عصام العماد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت ترور رییس دادگستری روانسر



اخبار,اخبار اجتماعی , عاملان ترور رییس دادگستری روانسر

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: نتایج بررسی های تا این لحظه نشان می دهد ترور رییس دادگستری شهرستان روانسر با هدف شخصی انجام شده است اما باید منتظر تکمیل اطلاعات بمانیم.

«حسینعلی امیری» در گفت وگو با ایرنا افزود: مقامات محلی نیز در حال پیگیری علت و چگونگی وقوع این حادثه هستند.

وی همچنین از دستگیری یکی از عاملان ترور خبر داد و اظهارداشت: تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

سلیم قنبری رییس دادگستری روانسر واقع در شمال غرب کرمانشاه صبح امروز (ساعت هشت صبح) در محله بولوار مورد هدف گلوله قرار گرفت که پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

عامل ترور دستگیر شده با یک قبضه اسلحه دستگیر شده است.
اخبار اجتماعی - ایرنا