اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صیغه پیامکی به 20:30 هم رسید


بخش خبری بیست‌وسی با ارائه گفت‌وگویی کوتاه، رواج صیغه‌ پیامکی در کشور را پیگیری و آن را غیرقانونی دانست.

بخش خبری بیست‌وسی در اخبار شامگاه شنبه خود و در حاشیه نشست خبری احمد تویسركانی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با طرح پرسشی درباره رواج صیغه‌های پیامکی و انتساب آن به برخی دفترخانه‌های ثبت ازدواج و طلاق، این سوژه را پیگیری کرد.



تویسرکانی در پاسخ به این سوال گفت: من درباره اقدام به ارسال پیامک‌هایی اینچنینی از سوی دفترخانه‌ها خبری نشنیده‌ام و آنچه که درباره وجود چنین پیامک‌هایی در کشور عنوان شده را از طریق رسانه‌ها مطلع شده‌ام. وی افزود: با این حال اگر مردم و یا رسانه‌ها در این مورد اطلاعاتی در اختیار دارند، در صورت مشاهده، چنین دفترخانه‌هایی به سرعت به صورت موقت از کار تعلیق خواهند شد.

منبع : برنانیوز


ویدیو مرتبط :
صیغه پیامکی غیرقانونی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

30 دی - 20 ژانویه؛ در تاریخ چه گذشت؟


امروز 30 دی برابر با 20 ژانویه تقویم میلادی است. روزی که در تاریخ آبستن وقایع و اتفاقات زیادی در ایران و جهان بوده است. به مرور برخی از این وقایع می‌پردازیم.