اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صید بزرگترین‌ و خطرناك‌ترین ماهی جهان/عکس


یك صیاد انگلیسی در سن پنجاه و سه سالگی موفق شد یکی از بزرگترین و خطرناك‌ترین ماهی‌های جهان را كه در آبهای شیرین و صاف به سر می‌برد، صید كند.

یك صیاد انگلیسی در سن پنجاه و سه سالگی موفق شد یکی از بزرگترین و خطرناك‌ترین ماهی‌های جهان را كه در آبهای شیرین و صاف به سر می‌برد، صید كند.

به گزارش صبح بخیر به نقل از روزنامه دیلی میل این صیاد كه "جرمی واد" نام دارد تصور نمی‌كرد كه در معركه چهار ساعته با این صید خطرناك در رود پارانا در نزدیكی بوینس آیرس پیروز شود و آن را به دام بیاندازد.



این نوع ماهی از ماهی‌های مسطحی به شمار می‌رود كه می‌تواند كه با خارهای كشنده و سمی خود هر انسان و یا جانوری را از پای در آورد.

صیاد گفت: ابتدا خارهای سمی این ماهی دایره‌ای شكل به رنگ شن و ماسه را از بین بردم و سپس آن را به سمت سواحل منتقل كردم.

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir




ویدیو مرتبط :
صید بزرگترین گربه ماهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صید بزرگترین ماهی تن +عکس



ماهی ها نه تنها در آب ها بلکه گاهی خارج از آن نیز خبرساز می شوند. یکی از این موارد صید ماهی های بسیار بزرگ است که هر بار رکورد آن شکسته می شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یک ماهیگیر محلی از منطقه سن دیگو چندی پیش در حالی که بر روی دریا در حال صید ماهی بود توانست بزرگترین ماهی تن را نیز صید کند.

" Petruescu" ماهیگیری است که توانست بزرگترین ماهی تن را که وزنی تقریبا نزدیک به 201 کیلوگرم وزن داشت را صید کند. او در این سفر همچنین به همراه دوست خودش بود که البته باعث ثبت نشدن این رکورد برای او شده است. 

صید بزرگترین ماهی تن

دوست این فرد هنگامی که ماهی به قلاب گیر کرده است دوبار به او کمک کرده است که این یکی از موارد ممنوعه در امر صید ماهی های رکوردشکن است.

این دو این روزها به دنبال ثبت نام خود هستند و شواهدی را نیز مبنی بر زیاد نبودن کمک به گینس ارائه کرده اند. که البته فعلا تصمیم گیری نشده است.

این ماهی بدون شک بزرگترین ماهی تن است چرا که رکورد فعلی که در کتاب گینس ثبت شده است کربوط به سال گذشته و ماهی با وزن 183 کیلوگرم است.

منبع:yjc.ir