اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صف کشی چهره های معروف مقابل اسکار


«داستین هافمن»، «ویل اسمیت» و «استیسی دش» چهره‌های جدیدی هستند که نادیده گرفته شدن سیاهپوستان در جوایز اسکار امسال را محکوم کردند.

خبرگزاری ایسنا: «داستین هافمن»، «ویل اسمیت» و «استیسی دش» چهره‌های جدیدی هستند که نادیده گرفته شدن سیاهپوستان در جوایز اسکار امسال را محکوم کردند.

داستین هافمن با اعتراض به تبعیض نژادی ریشه‌دوانده در فرهنگ در آمریکا و ویل اسمیت با اعلام عدم حضورش در مراسم اعطای جوایز اسکار 2016، به جمع هنرمندانی پیوستند که طی روزهای اخیر به نامزد نشدن حتی یک بازیگر رنگین‌پوست در دو دوره گذشته این جوایز بین‌المللی اعتراض کردند.

«استیسی دش»، «جورج کلونی» و «لپیوتا نیونگو» از دیگر بازیگران سرشناسی هستند که انتقاد خود را به این مساله ابراز کرده‌اند.

صف کشی چهره های مشهور مقابل اسکار

داستین هافمن بازیگر برنده دو اسکار در این‌باره گفت: در کشور ما یک نوع نژادپرستی نیمه‌خودآگاه وجود دارد که پایان گرفتن جنگ‌های داخلی هم تغییری در آن ایجاد نکرد. تنها 200 سال از آن زمان گذشته، منظورم این است که وضعیت امروز فقط یک نمونه از این جریان است.

این بازیگر باسابقه ادامه داد: در کنار مساله نامزد نشدن بازیگران سیاهپوست، مشکل بزرگتری وجود دارد که آن هم کشته شدن جوانان سیاهپوست در خیابان‌ها به دست نیروهای پلیس است، این معضل بزرگتری است.

«مایکل.بی جوردن» و «تسا تامپسون» برای فیلم «اعتقادنامه»، «ادریس آلبا» و «آبراهام آتا» برای بازی در فیلم «جانوران بی‌سرزمین»، «ویل اسمیت» بازیگر فیلم «ضربه مغزی» و تیم بازیگران فیلم «از کف خیابان‌های کمپتون» همگی از گزینه‌های رنگین پوستی بودند که می‌توانستند در میان نامزدهای شاخه بازیگری نقش اصلی و مکمل مرد و زن جای داشته باشند اما باز هم «اسکار سفید» دیگری رقم خورد تا مجددا انتقادهای توئیتری از آکادمی اسکار بالا بگیرد.

«جادا پینکت اسمیت» همسر «ویل اسیت» بازیگر معروف فیلم‌های کمدی هفته گذشته اعلام کرد که در اعتراض به عدم تنوع نژادی در میان برگزیدگان اسکار 2016 در مراسم اعطای این جوایز مهم سینمایی شرکت نخواهد کرد، حالا همسر هنرپیشه‌اش هم به او پیوسته و روز گذشته اعلام کرده که او هم این مراسم را بایکوت می‌کند.

به گزارش اسکوت، اسمیت روز گذشته با حضور در برنامه‌ تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» گفت: من فکر می‌کنم که باید برای محافظت از ایده‌آل‌هایی که کشورمان را به وجود آورده بجنگم و جامعه هالیوودی‌مان را سربلند کنم. اما وقتی به فهرست نامزدهای آکادمی نگاه می‌کنم، انعکاسی از این زیبایی نمی‌بینم.

جورج کلونی هنرپیشه مشهور سینما روز سه‌شنبه با اظهار این مطلب که "اسکار راهی غلط را در پیش گرفته" و با اشاره به این که امسال حتی یک نامزد سیاه‌پوست در میان برگزیدگان اسکار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از نادیده گرفته شدن فیلم‌هایی چون «اعتقادنامه»، «جانوران بی‌سرزمین» و «از کف خیابان‌های کمپتون» و همچنین نامزد نشدن «ویل اسمیت» در بخش بهترین بازیگر مرد متعجب شده‌ام.

مراسم اعطای جوایز هشتادوهشتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 28 فوریه (یکشنبه نهم اسفند) در سالن «دالبی تئاتر» لس‌آنجلس با اجرای «کریس راک» برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تغییر چهره ی افراد در صف دستشویی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اپیدمی زیبایی در میان چهره های معروف


آمارها نشان می‌دهد، مردها با اختلاف كمی پا به پای زنان در جراحی‌های زیبایی و جوان‌سازی پیش می‌روند.