اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صعود آتلتیکو مادرید به صدر جدول لیگا


آتلتیکو مادرید با برتری برابر مالاگا به صدر جدول لیگ اسپانیا صعود کرد.

ایسنا: هفته هجدهم رقابت‌های لیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن تیم مدعی آتلتیکو مادرید موفق شد با برتری یک بر صفر برابر مالاگا به صدر جدول صعود کند و بالاتر از بارسلونا قرار گیرد. تک گل این دیدار را که در زمین مالاگا برگزار شد کوکه پدیده این فصل اتلتیکو مادرید در دقیقه 70 به ثمر رساند.

در سایر بازی‌های این هفته لیگ اسپانیا یکشنبه شب چند دیدار برگزار می‌شود که در آن بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ فرصت این را دارد که با برتری برابر الچه بار دیگر به صدر جدول برسد. رئال مادرید نیز که دوست ندارد از مدعیان قهرمانی فاصله گیرد برابر سلتاویگو به میدان خواهد رفت.

در جدول رده بندی لیگ اسپانیا آتلتیکو مادرید با 49 امتیاز صدرنشین است و تیم های بارسلونا با 46 و رئال مادرید با 41 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی *آتلتیکو مادرید ۰-۲ رئال مادرید *

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود موقت رئال‌مادرید به صدر لیگا


رئال‌مادرید با پیروزی پر گل برابر آلمریا موقتا به صدر جدول لیگای اسپانیا صعود کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئال‌مادرید با پیروزی پر گل برابر آلمریا موقتا به صدر جدول لیگای اسپانیا صعود کرد.

هفته‌ سی و سوم رقابت‌های لیگای اسپانیا بامداد امروز (یکشنبه) با یک دیدار ادامه یافت که در آن رئال مادرید موفق شد در خانه با چهار گل آلمریا را شکست دهد‌ تا موقتا به صدر جدول لیگا صعود کند.

رئال مادرید در شبی که کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت با ترکیب گرت بیل و کریم بنزما‌ برابر آلمریا پا به میدان مسابقه گذاشت و موفق شد در دقیقه‌ 28 با ضربه آنخل دی‌ماریای آرژانتینی به گل نخست خود دست یابد تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان برسد.

گرت بیل ولزی در دقیقه‌ 53 نیمه دوم با همکاری کریم بنز‌ما در موقعیت گلزنی قرار گرفت و موفق شد با پای چپ گل دوم تیمش را به ثمر برساند. سه دقیقه‌ بعد ایسکو اختلاف رئال مادرید را به سه رساند تا خیال این تیم از کسب پیروزی راحت شود. البته این پایان کار نبود و میزبان موفق شد در دقیقه‌ 85 با شوت زمینی آلوارو موراتا گل چهارم رئال مادرید نیز به ثمر برساند تا با توجه به شکست بارسلونا این تیم به صدر جدول لیگا صعود کند.

البته در صورتی که آتلتیکو مادرید امشب حتی یک تساوی نیز برابر ختافه به دست بیاورد صدر جدول مجددا در اختیار شاگردان دیگو سیمئونه قرار خواهد گرفت.

** برنامه رقابت‌های امروز (یکشنبه) لیگای اسپانیا به این شرح است:

* ختافه – آتلتیکو مادرید

* بتیس – سویا

* والنسیا – الچه

* اسپانیول – رایو وایکانو

در جدول رده‌بندی لیگا رئال مادرید با 79 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آتلتیکو مادرید در صدر قرار دارد، آتلتیکو مادرید با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونا با 78 امتیاز سوم است.