اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صرف ناهار با کلینتون فقط با 176 هزار دلار


هیلاری کلینتون برای تامین هزینه تبلیغاتی خود فرصتی را فراهم کرد تا علاقمندان با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند.

پایگاه خبری شبکه العالم: هیلاری کلینتون برای تامین هزینه تبلیغاتی خود فرصتی را فراهم کرد تا علاقمندان با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند.

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای تامین هزینه تبلیغات خود، فرصت را برای علاقمندان فراهم کرد، تا با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند!

به گزارش «العالم»، ضیافت ناهار، روز پانزدهم آوریل در منزل تاجر ایرانی مقیم آمریکا در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا به همراه جورج کلونی و همسرش امل کلونی برپا خواهد شد و به دو نفر دیگر نیز فرصت داده می شود با پرداخت 353.5 هزار دلار، هیلاری کلینتون، شروین پیشه ور و کلونی را برای صرف غذا همراهی کنند.

در روز بعد، کلینتون قصد دارد شام را به همراه جورج کلونی و همسرش در منزلشان در لوس آنجلس صرف کند و هرکس که خواهان پیوستن به آنهاست باید 33.4 هزار دلار بپردازد.

کلینتون قصد دارد مبالغی را که طی این دو روز جمع آوری می شود برای حمایت مالی از تبلیغات انتخاباتی خود به «صندوق هیلاری برای پیروزی» انتقال دهد.

این نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در دسامبر گذشته هم دست به اقدام مشابهی زد و شام را با یک خواننده معروف آمریکایی صرف کرد، که در یک شب 8 میلیون دلار جمع آوری شد. در آن ضیافت هزینه نشستن روی صندلی کنار کلینتون بین 33.4 هزار دلار تا 100 هزار دلار پیش بینی شده بود.


ویدیو مرتبط :
80 هزار دلار در 4 ماه صرف واردات پورشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صرف ناهار 176 هزار دلاری با کلینتون در خانه ایرانی مقیم آمریکا!



نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای تامین هزینه تبلیغات خود، فرصت را برای علاقه مندان فراهم کرد تا با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند!

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش العالم، ضیافت ناهار، روز پانزدهم آوریل در منزل تاجرایرانی مقیم آمریکا درشهرسان فرانسیسکو درایالت کالیفرنیا به همراه جورج کلونی وهمسرش امل کلونی برپا خواهد شد و به دو نفر دیگر نیز فرصت داده می شود با پرداخت 353.5 هزاردلار، هیلاری کلینتون، شروین پیشه ور و کلونی را برای صرف غذا همراهی کنند.

درروز بعد، کلینتون قصد دارد شام را به همراه جورج کلونی و همسرش درمنزلشان در لوس انجلس صرف کند و هرکس که خواهان پیوستن به آنهاست باید 33.4 هزار دلار بپردازد.

کلینتون قصد دارد مبالغی را که طی این دو روز جمع آوری می شود برای حمایت مالی از تبلیغات انتخاباتی خود به "صندوق هیلاری برای پیروزی" انتقال دهد.

این نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در دسامبرگذشته هم دست به اقدام مشابهی زد و شام را با استینگ خواننده معروف آمریکایی صرف کرد، که در یک شب 8 میلیون دلار جمع آوری شد. درآن ضیافت هزینه نشستن روی صندلی کنار کلینتون بین 33.4 هزار دلار تا 100 هزار دلار پیش بینی شده بود.

 

اخبار  بین الملل  -  العالم