اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدیقه کیانفر راهی بیمارستان شد


صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری میزان: صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستان بستری شد.

 این بازیگر زن با بیان اینکه امروز صبح به دلیل درد در ناحیه کلیه و مثانه به بیمارستان رفته و در آنجا بستری شده است به خبرگزاری میزان گفت: فعلا تحت مراقبتهای پزشکی هستم تا ببینیم چه می شود.

صدیقه کیانفر راهی بیمارستان شد

وی ادامه داد: پزشکان نارسایی مثانه و کلیه را عامل احتمالی درد دانسته اند و حالا باید آزمایشاتی انجام دهم و سونوگرافی روی بدنم انجام شود تا عامل اصلی درد مشخص شود.

کیانفر با بیان اینکه ممکن است تحت پیوند کلیه قرار گیرد افزود: نظر پزشکان بر این است که کلیه هایم مشکل آنچنانی ندارد ولی برای قطعی شدن قضیه باید کمی صبر کرد.

صدیقه کیانفر که سابقه ایفای نقش در آثاری سینمایی همچون "خاک و آتش"، "جوانی" و "انتهای قدرت" را در کارنامه دارد و در سریالهایی نظیر "خوب بد زشت" و "ما فرشته نیستیم" ایفای نقش کرده از عموم هموطنان خواست که برای سلامتی اش دعا کنند.


ویدیو مرتبط :
حشمت فردوس و رستم راهی بیمارستان شد؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاوز راهی بیمارستان شد



 

 

چاوز راهی بیمارستان شد

 

 

رئیس جمهوری ونزوئلا كه مبتلا به سرطان است، به علت اوضاع نابه سامان جسمی خود و نارسایی كلیه به یك بیمارستان نظامی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، هوگو چاوز، رئیس جمهوری چپ گرای ونزوئلا صبح امروز پنج شنبه به یك بیمارستان نظامی در كاراكاس منتقل شد.

روزنامه ال نوئوو هرالد كه یك روزنامه اسپانیایی زبان در ایالت میامی آمریكا است، در گزارش خود آورده است: وضع جسمی چاوز به شدت نگران كننده است، اما این در حالی است كه آندرس ایزارا، وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا گزارش منتشر شده در این روزنامه را تكذیب كرد.

وی اعلام كرد: این مساله به هیچ وجه صحت ندارد و روزنامه نگاران تنها به دنبال حاشیه سازی درباره رئیس جمهوری ونزوئلا هستند..../خبرگزارى ایسنا