اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدور مجوز اجرای یک نمایش جنجالی +پوستر


نمایش آنتیگونه که بر سر اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر حرف و حدیثهای فراوانی پیش آمده بود نهایتا 5 روز اجرا خواهد شد.

 شبکه ایران: نمایش آنتیگونه نمایش آنتیگونه که بر سر اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر حرف و حدیثهای فراوانی پیش آمده بود نهایتا 5 روز اجرا خواهد شد.

آنتیگونه به دلیل حضور بازیگران خارجی این نمایش در پروژه‌های مختلف تئاتری و تصویری در کشور استونی تنها به مدت 5 روز در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خواهد داشت.




نمایش آنتیگونه از چهارشنبه 15 شهریورماه به مدت 5 روز در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش هر روز در دو نوبت 19:30 و 21:30 به صحنه می‌رود.

نمایش آنتیگونه به کارگردانی همایون غنی‌زاده در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و علاوه بر کاندید دریافت جایزه در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری زن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.     


ویدیو مرتبط :
بی بی سی و صدور مجوز شراب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای نمایش چیستا یثربی بدون پوستر و بروشور آغاز می‌شود



اجرای نمایش چیستا یثربی بدون پوستر و بروشور آغاز می‌شود

چیستا یثربی در حالی از امروز‌ ـ پنجشنبه 13 مهر ماه ـ ، اجرای نمایش «نزدیكتر» را آغاز می‌كند كه هنوز پوستر و بروشور این نمایش منتشر نشده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نمایش «نزدیك‌تر» كار جدید چیستا یثربی است كه از امروز ساعت 19 و 30 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گفته یثربی، این نمایش در دو روز اول به دلیل سرعت گرفتن مجوز و برخی از مشكلات گروه‌، پوستر‌، بروشور و بنر ندارد.

نمایش «نزدیك‌تر» كه متن آن سال 86 در كتاب «ورشكسته» منتشر شده است، درباره زندگی‌های زیرزمینی و عشق در دوران چهار دیواری‌های بسته است كه در آن زن و مردی عاشق، ناچار می‌شوند به دلیل فشار و شرایط خاص تحمیل شده بر آنها تنها با پچ پچ در زیرزمینی تاریك روزگار بگذرانند تا اینكه ...

قرار بود این نمایش‌نامه یكی از هفت اپیزود فیلم «دعوت» به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا باشد اما این كارگردان سینما پیشنهاد كرد كه این اپیزود كه بسیار نمایشی است، بهتر است به تئاتر تبدیل شود و برهمین اساس یثربی با استفاده از فضای سورئال و گاه رئال، زمان را دستكاری می‌كند و تماشاگران را در طول زندگی این زن و مرد حركت می‌دهد.

در این اثر نمایشی مارال مختاری و علیرضا مهران به ایفای نقش می‌پردازند. موسیقی زنده آن توسط مهدی مختاری ساخته شده و فریاد رحمانی دستیار كارگردان این اثر نمایشی است.

طراحی صحنه را علیرضا مهران برعهده دارد و آرمان خلعتبری پوستر و بروشور این نمایش را طراحی كرده است.

نمایش «نزدیك‌تر» هر روز ساعت 19 و 30 و با مدت زمان 65 دقیقه در تالار «سایه» مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود./ایسنا