اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدور حکم متهمان کودک‌ آزاری در مهد کودک


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از محکومیت متهمان پرونده کودک‌آزاری در مهدکودک به حبس و ممنوعیت از هرگونه فعالیت آموزشی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ناصر عتباتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هفته گذشته دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده کودک آزاری در دادگاه جزایی استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: متهمان این پرونده اعم از مربی‌ای که کودک را مورد ضرب و شتم قرار داد و مدیر مهدکودک، هر کدام به حبس و ممنوعیت از هرگونه فعالیت آموزشی در مهدکودک‌ها محکوم شدند.

عتباتی از بیان جزییات بیشتر در زمینه میزان حبس متهمان این پرونده خودداری کرد.

پیش از این نیز دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به ایسنا گفته بود که به دلیل اهمیت این پرونده، سعی کردیم در سریع‌ترین زمان ممکن تحقیقات کامل شود.


ویدیو مرتبط :
کلیپی از کتک خوردن کودک توسط مربی بیرحم تو مهد کودک.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محکومیت سنگین متهمان کودک آزاری در مهد‌کودک



اخبار حوادث - قضات اردبیل خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کردند
محکومیت سنگین متهمان کودک آزاری در مهد‌کودک

متهمان پرونده کودک‌آزاری در مهدکودک اردبیل در محاکمه‌ای فوق‌العاده به زندان و ممنوعیت‌های کاری محکوم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از محکومیت متهمان پرونده کودک‌آزاری در مهدکودک به حبس و ممنوعیت از هرگونه فعالیت آموزشی خبر داد.ناصر عتباتی با بیان این مطلب اظهار کرد: هفته گذشته دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده کودک آزاری در دادگاه جزایی استان اردبیل برگزار شد.وی افزود: متهمان این پرونده اعم از مربی‌ای که کودک را مورد ضرب و شتم قرار داد و مدیر مهدکودک، هر کدام به زندان و ممنوعیت از هرگونه فعالیت آموزشی در مهدکودک‌ها محکوم شدند.

 

دادستان عتباتی از بیان جزئیات بیشتر در زمینه میزان حبس متهمان این پرونده خودداری کرد.پیش از این نیز دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت به دلیل اهمیت این پرونده، سعی کردیم در سریع‌ترین زمان ممکن تحقیقات کامل شود. بنابر این‌گزارش، از 15 تیرماه سال‌جاری وقتی فیلم کودک‌آزاری از سوی خدمه یک مهدکودک در اردبیل که هنگام غذادادن به پسربچه‌ای وی را بشدت کتک می‌زد در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت، جنجال به پا شد تا اینکه مسئول مهد‌کودک و خدمه زن تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران