اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدور حکم اعدام برای یک روحانی در قم



اخبار,اخباراجتماعی ,صدور حکم اعدام برای یک روحانی در قم

وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد، بدوی بوده و می‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون، قابل تجدیدنظر است.

سخنگوی قوه قضائیه، اخبار منتشرشده مبنی بر صدور حکم اعدام برای یک روحانی را تایید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با «آنا» در خصوص اخبار منتشرشده درباره حکم اعدام یک روحانی معروف با هویت «م.ج.ت» تصریح کرد: این حکم از سوی دادگاه ویژه روحانیت صادر شده است.

وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد، بدوی بوده و می‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون، قابل تجدیدنظر است.

بر اساس این گزارش، در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیضی درباره صدور حکم اعدام برای یک روحانی معروف به استخاره در شهر قم منتشر شده که در برخی از آنها دلیل حکم، ارتباط با اجنه عنوان شده است.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، رئیس دادگاه ویژه روحانیت، پیش از این درباره این پرونده گفته بود: بنا نداریم اخبار خاص مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.


 اخبار  اجتماعی  -  آنا 


ویدیو مرتبط :
واکنش مرسی به صدور حکم اعدام خود در دادگاه مصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره صدور حکم اعدام یک روحانی


معاون اول قوه قضاییه درباره حکم صادر شده برای یک روحانی معروف به نام «م.ج.ت» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.

خبرگزاری آنا: معاون اول قوه قضاییه درباره حکم صادر شده برای یک روحانی معروف به نام «م.ج.ت» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه، در خصوص اخبار منتشر شده درباره حکم اعدام یک روحانی معروف به خبرنگار آنا گفت: این حکم از سوی دادگاه ویژه روحانیت صادر شده است.

وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد حکم بدوی بوده و می‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون قابل تجدید ظر خواهد بود.

در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیضی درباره صدور حکم اعدام برای یک روحانیون معروف به استخاره در شهر قم منتشر شده که در برخی از آنها دلیل حکم ارتباط با اجنه عنوان شده است.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، رئیس دادگاه ویژه روحانیت، در این باره به خبرنگار آنا گفته بود: بنا نداریم اخبار ویژه مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.