اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدور جریمه برای متخلفان محدوده طرح زوج و فرد



اخبار,اخباراجتماعی ,محدوده زوج و فرد

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران اعلام کرد: به زودی تخلفات محدوده طرح زوج و فرد از حالت ارشادی به حالت ثبت در سیستم و صدور جریمه درخواهد آمد.

وزیری در گفت‌وگو با  ایسنا ، گفت: در حال حاضر کار نصب سیستم‌های محدوده مرزی ورود به محدوده زوج و فرد اعم از 110 معبر و 70 محل به اتمام رسیده و تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد توسط سیستم‌های مذکور ثبت و متخلفین جریمه خواهند شد.

وی گفت: تاکنون سیستم‌های مذکور با اطلاع رسانی تخلف به صورت ارشادی و از طریق ارسال پیامک به شهروندان در حال انجام کار بوده و به زودی تخلفات از حالت ارشادی به حالت ثبت در سیستم و پرونده مالکان خودرو درخواهد آمد.

وی افزود: در صورت ثبت تخلف، برگ جریمه برای متخلفان در محدوده زوج و فرد برای آنها صادر خواهد شد.


 اخباراجتماعی  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
3 میلیون تومان بالاترین جریمه متخلفان روغن پالم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش نرخ جریمه ورود به محدوده "زوج و فرد" و "طرح ترافیك" از سه شنبه



 

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش جریمه ورود به محدوده "طرح ترافیك" و "زوج و فرد" از روز سه شنبه (20 دی ماه) خبر داد و گفت: همچنین بر اساس قانون جدید از این پس جریمه ورود به محدوده طرح ترافیك هر ساعت یك‌بار محاسبه می‌شود.

سردار حسین رحیمی روز یكشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مرحله دوم اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، افزود: بر این اساس از روز سه شنبه، جریمه ورود به محدوده طرح ترافیك و زوج و فرد از 130 هزار ریال به 200 هزار ریال افزایش می‌یابد.

وی همچنین گفت: سقف جریمه سرعت غیرمجاز در تهران از سه شنبه به 100 هزار تومان افزایش می‌یابد.

رحیمی تصریح كرد: در این خصوص هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مربوطه صورت گرفته است.

رییس پلیس راهور تهران همچنین از تشدید برخورد با خودروهایی كه با دستكاری پلاك وارد محدوده طرح ترافیك شده و یا از ورودی‌های غیرمجاز وارد این محدوده می‌شوند خبر داد و گفت: بر این اساس با این دسته از خودروها به طور جدی برخورد می‌شود..... / تحلیل : عصر ایران