اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدرنشینی آرسنال در روز شکست منچستر


دو تیم لیگ برتری منچستر‌یونایتد و منچستر‌سیتی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر حریفان خود متحمل شکست شدند.

ایسنا: دو تیم لیگ برتری منچستر‌یونایتد و منچستر‌سیتی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر حریفان خود متحمل شکست شدند.

منچستر‌یونایتد که با دیوید مویس نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته است در خانه میزبان وست برومویچ بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا به رده دوازدهم جدول سقوط کند.

در این دیدار ابتدا مورگان آمالفیتونو در دقیقه 54 مهمان را پیش انداخت اما وین رونی که این روز‌ها موتور گلزنی‌اش روشن شده است موفق شد در دقیقه57 به زیبایی گل تساوی مسابقه را به ثمر برساند و منچستر‌یونایتد را به بازی برگرداند اما 10 دقیقه بعد مهمان به گل دوم و پیروزی بخش خود در این دیدار دست یافت . سیدو براینو موفق شد در دقیقه 67 وست برومویچ را جلو بیندازد تا هواداران عصبانی منچستر که از نتایج این تیم در این فصل راضی نیستند بازیکنان تیم خود را "هو" کنند. این اولین بار از سال 1978 بود که وست برومویج توانست منچستر‌یونایتد را در خانه شکست دهد.

منچستر‌سیتی یکی دیگر از مدعیان عنوان قهرمانی در ویلا پارک به دیدار آستون ویلا رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در این دیدار ابتدا یایا توره موفق شد سیتی را پیش بیندازد. اما کریم ال احمدی موفق شد گل تساوی میزبان را به ثمر برساند. ادین ژکو در دقیقه 56 برای دومین بار منچستر سیتی را در این دیدار پیش انداخت اما در ادامه آستون ویلا موفق شد 2 بار دیگر دروازه منچستر‌سیتی را باز کند تا یک شکست دیگر را به تیم مانوئل پیگرینی تحمیل کند که این هفته در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن‌مونیخ بروند. لئونارد باکومان و آندرس ویمان دو گل آستون ویلا را در این دیدار به ثمر رساندند.

فولام نیز در خانه به دیدار کاردیف رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. برای فولام در این دیدار برایان روئیز کاستاریکایی در دقیقه 45 گلزنی کرد و دو گل کاردیف را نیز کالکر و ماتچ به ثمر رساندند تا فولام در ثانیه‌های پایانی تساوی را با شکست عوض کند. اشکان دژاگه در این دیدار نیز همانند بازی‌های قبلی فولام در ترکیب تیمش حضور نداشت.

آرسنال نیز موفق شد سوآنسی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و بالاتر از تاتنهام و چلسی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. برای توپچی‌های لندن در این دیدار سرگئی گابری و آرون رمزی گلزنی کردند و تک گل میزبان را که در لیگ اروپا نتایج خوبی کسب کرده استٰ، بن دیویس در دقیقه 82 ثبت کرد.

تابلو نتایج

فولام یک – کاردیف 2

منچستر‌یونایتد یک- وست‌برومویچ 2

آستون ویلا 3 – منچستر‌سیتی 2

هال‌سیتی یک – وستهام صفر

ساوت همپتون 2 – کریستال پالاس صفر

سوآنسی یک – آرسنال 2


ویدیو مرتبط :
شکست بارسلونا و صدرنشینی رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی آرسنال و شکست چلسی/ تداوم صدرنشینی بایرن



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

پیروزی آرسنال و شکست چلسی در وقت اضافه

 تیم فوتبال آرسنال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید و چلسی شکست خورد.

به گزارش  فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان استوک سیتی بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

تک گل آرسنال در این بازی توسط پودولسکی در دقیقه 78 به ثمر رسید.

در دیگر بازی مهم امشب چلسی مهمان نیوکسل بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود نیوکسل پایان یافت.

گل‌های چلسی را در این بازی لمپارد و ماتا در دقایق 55 و 61 به ثمر رساندند. اما در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی 2 بر 2 ادامه داشت نیوکسلی‌ها در وقت‌های اضافه توسط سیسوکو به گل برتری دست یافتند.

سایر نتایج با شرح زیر است:

کوئوینز پارک رنجرز 0 نوریچ 0

اورتون 3 استون ویلا 3

ریدینگ 2 ساندرلند 1

وستهام 1 سوانسی 0

ویگان 2 ساوتهمپتون 2

هفته بیستم بوندس‌لیگای آلمان

تداوم صدرنشینی بایرن با پیروزی بر ماینس

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی بر ماینس 3 امتیاز دیگر به اندوخنه‌های خود افزود.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیستم بوندس‌لیگای آلمان، 5 دیدار همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با گل‌های مولر 41 و مانزوکیچ 50 و 57 با نتیجه 3 بر صفر بر میزبان خود ماینس غلبه کرد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

شالکه 1 گرویترفورت 2

باستوس 47 برای شالکه

کلاوس 52 و جورجیچ 90 برای گرویترفورت

ولفسبورگ 1 آگسبورگ 1

نالدو 23 برای ولفسبورگ

موراوک 25 برای آگسبورگ

هوفن هایم 2 فرایبورگ یک

ولند 10 و 26 برای هوفن هایم

کروزه 4 برای فرایبورگ

فورتونا دوسلدورف 3 اشتوتگارت 1

کروزه 10 و 37 و فینک 76 برای دوسلدورف

جنتنر 60 برای اشتوتگارت

فارس