اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدای عدالت و همشهری مجرم‌ شناخته شدند



 

 

 

صبح امروز جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌های روزنامه‌های «صدای عدالت» و «همشهری» در شعبه‌ ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران با حضور هیات قضایی و هیات منصفه برگزار شد و پس از اخذ دفاعیات متهمان، هیات منصفه برای اعلام نظر وارد شور شد.

هیات منصفه مطبوعات، مدیران مسوول روزنامه‌های همشهری و صدای عدالت را مجرم تشخیص داد.

هنوز حکمی در این مورد اعلام نشده است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
امام علی صدای عدالت انسانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ایران» و «همشهری» مجرم‌ شناخته شدند


هیات منصفه مطبوعات مدیران مسئول روزنامه های ایران و همشهری را مجرم تشخیص داد.

خبرگزاری ایسنا: هیات منصفه مطبوعات مدیران مسئول روزنامه های ایران و همشهری را مجرم تشخیص داد.

جلسه رسیدگی به پرونده‌ روزنامه‌های همشهری،‌ ایران و سایت سینماپرس صبح امروز در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور اعضای هیأت منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده مدیرمسئول روزنامه‌ همشهری به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و با شکایت شاکی خصوصی تشکیل شده بود که بر اساس اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات، مدیرمسئول این روزنامه با اکثریت آرا مجرم شناخته و مستحق تخفیف نیز دانسته شد.

پرونده مدیر مسئول روزنامه ایران نیز به اتهام افترا از طریق درج و انتشار جریان تحقیقات یک پرونده قضایی و نشر مطالب خلاف واقع تشکیل شده بود که بر اساس اعلام نظر هیأت منصفه مطبوعات مدیرمسئول این روزنامه با اکثریت آرا مجرم شناخته و مستحق تخفیف دانسته شد.

پرونده مدیر سایت سینماپرس به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر تشکیل شده بود که طبق اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات، مجرم تشخیص داده نشد، اما در مورد رعایت رسالت مطبوعاتی از سوی هیأت منصفه مطبوعات تذکر دریافت کرد.