اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدای دزدها، آنها را لو داد



صدای دزدها، آنها را لو داد

دو عضو یك باند شش نفره از سارقان نقابدار كه وارد كارگاه‌های صنعتی در شهرری و حومه آن شده و اموال را می‌دزدیدند، توسط ماموران پلیس پایگاه نهم آگاهی تهران دستگیر شدند.

متهمان پس از بستن دست و پای نگهبان‌ها، آنها را بشدت كتك زده و در انباری یا اتاقك نگهبانی زندانی می‌كردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار حوادث - به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران علیه شش مرد به اتهام سرقت اموال كارگاه صنعتی‌اش در حومه شهر شكایت كرد.

شاكی گفت: روز حادثه وقتی به كارگاهم رسیدم، مشاهده كردم در ورودی تخریب و همه چیز به‌هم ریخته و اموال موجود از قبیل پول و محموله شمش‌های آلومینیومی ـ كه میلیون‌ها تومان ارزش داشت ـ به سرقت رفته است و از نگهبان كارخانه نیز خبری نیست.

نگهبان بی‌هوش در انبار كارگاه پیدا شد

شاكی اضافه كرد: پس از جستجو، مرد نگهبان را در حالی كه دست و پایش بسته شده و بی‌هوش بود، در انبار كارگاه پیدا و به مركز درمانی منتقل كردم. او گفت: نیمه‌شب شش مرد نقابدار وارد كارگاه شده و پس از كتك زدن و بستن دست و پای او، اموال كارگاه را سرقت و فرار كرده‌اند.

با تحقیق از مرد نگهبان در حالی كه جستجوی پلیس برای دستگیری دزدان خشن آغاز شده بود،صاحبان كارگاه‌های صنعتی دیگری هم با حضور در مركز پلیس، شكایت‌های مشابهی را ارائه كردند.

جدال نگهبان‌ها با مرگ

در این مرحله معلوم شد دزدهای خشن نقابدار در جریان سرقت اموال شاكیان، نگهبان‌های این مراكز را با چوبدستی چنان كتك زده‌اند كه تعدادی از آنها از یك تا سه هفته در بیمارستان بستری شده‌اند.

جستجو برای شناسایی هویت و دستگیری دزدهای فراری ادامه داشت تا سرانجام چند شب پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در منطقه كهریزك در شهرری به دو مرد جوان كه در حال پرسه زدن كنار یك كارگاه صنعتی بودند ظنین شده و بلافاصله آنها را دستگیر كردند.

متهمان با انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ادعا كردند پلیس به اشتباه آنها را دستگیر كرده است.

صدای دزدها، آنها را لو داد

تحقیقات از متهمان ادامه یافت تا این‌كه نگهبانان این اماكن به پلیس آگاهی احضار شدند و در مواجهه حضوری با متهمان، وقتی صدای آنها را شنیدند، این دو مرد را شناسایی كردند.

وقتی صدای متهمان، راز دزدی‌های سریالی‌شان را فاش كرد، آنها اعتراف كردند با همدستی چهار عضو فراری باند، اموال كارگاه‌های صنعتی را سرقت كرده‌اند.

اعتراف به دزدی‌های سریالی

یكی از متهمان با اشاره به‌نحوه دزدی‌هایشان گفت: من و همدستانم پیش از سرقت، مدتی محله را زیر نظر می‌گرفتیم و سپس نقشه سرقت را اجرا می‌كردیم.

متهم اضافه كرد: نیمه‌شب وارد كارگاه‌های صنعتی می‌شدیم و نگهبان‌ها را با چوبدستی بشدت كتك می‌زدیم؛ سپس دست و پای آنها را می‌بستیم و با زندانی كردن در اتاقك نگهبانی یا انبار كارگاه، پول و محموله‌های موجود در كارگاه‌ها را كه اغلب مس و آلومینیوم بود، دزدیده و متواری می‌شدیم.

در پی اعتراف این متهم، همدستش نیز گفته‌های او را تائید و عنوان كرد، تاكنون اموال 50 كارگاه صنعتی را دزدیده‌اند.

بنابراین گزارش با اعتراف هر دو متهم به 50 فقره دزدی از كارگاه‌های صنعتی در شهرری و حومه آن، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی برای دستگیری چهار عضو فراری این باند خشن و برملا شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
آهنگ وره لو لو با صدای عبدالرضا حصاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاهای انسان شخصیت او را لو می دهند!!



شخصیت شناسی

بسیاری از مردم نمی‌دانند پاهای انسان‌ه می‌توانند پیام‌های رمزآلودی در مورد شخصیت ،تمایلات و افکار انسان‌ها از خود نشان دهند.

اکثر انسان‌ها می‌توانند حالات چهره خود را کنترل کنند ، اما معمولا ادعا می شود که حرکات خاص بدن و چگونگی نگاه کردن می‌تواند نشانه‌هایی از دروغ گفتن ، عصبی بودن ، خیانت کردن و مانند آن را فاش کند.

پروفسور جفری بیتی از دانشگاه منچستر در این باره گفت : بسیاری از مردم نمی‌دانند پاهای انسان‌ها می‌توانند پیام‌های رمزآلودی در مورد شخصیت ،تمایلات و افکار انسان‌ها از خود نشان دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد انسان‌ها در زمان دروغ گفتن پاهای خود را به طور غیرعادی بی‌حرکت نگاه می‌دارند تا حد ممکن دیگران را متوجه دروغ گفتن خود نکنند.

زنان نیز معمولا مردان را از روی شکل کفش‌هایشان و این که به چه میزان تمیز است و با دیگر لباس‌هایشان همخوانی دارد ارزیابی می‌کنند.

مردان در زمان عصبی بودن معمولا حرکت پاهایشان افزایش پیدا می‌کند ، اما زنان دقیقا بر خلاف مردان در هنگام عصبانیت پاهای خود را بی‌حرکت نگاه می‌دارند.

افراد خجالتی هم معمولا پاهای خود را تکان می‌دهند که این نشان از راحت نبودن آن‌ها در یک جمع خاص دارد.افراد مغرور و متکبر از سوی دیگر حرکت پای کم‌تری دارند.

شخصیت انسان از روی پا

پروفسور بیتی در این باره گفت: اکثر مردم با حالات چهره و معانی آن‌ها آشنایی دارند ، اما در مورد حرکات پاها و معانی آن‌ها چیزی نمی‌دانند.اما حقیقت این است که زبان پاها می‌توانند اطلاعات زیادی در مورد شخصیت یک فرد ، این که فرد در زمان صحبت کردن به چه چیزی فکر می‌کند فاش کند.حتی از طریق آن‌ها می‌تواند به حالات احساسی و روان‌شناسی و خصوصیات یک انسان پی برد.

یکی از نکات جالب در این مورد آن است که اکثر انسان‌ها می‌توانند حالات چهره خود را کنترل کنند ، اما معمولا آن‌ها کنترل خاصی روی حرکات پای خود ندارند و به همین دلیل این عضو بدن به راحتی می‌تواند شخصیت صاحب خود را فاش کند.

او در ادامه گفت : من برای فهمیدن معانی گوناگون حرکات پا ده‌ها سال تحقیق کردم و اطلاعات زیادی در این مورد کسب کردم.

معمولا مردم برای آنکه متوجه به دروغ گویی شخصی بشوند به چهره و چشمان او نگاه می‌کنند ، اما حقیقت این است که بسیاری از مردم می‌توانند چهره خود را کنترل کرده و دروغگویی خود را پنهان کنند.اما یکی از بهترین روش‌ها برای پی بردن به دروغ گفتن یک شخص توجه به حرکات پاهاست.زمانی که انسان‌ها دروغ می‌گویند ، به طور غیر عادی پاهای خود را ثابت و بی حرکت نگاه می‌دارند.این در حالیست که بسیاری از مردم تصور می‌کنند انسان‌ها به دلیل عصبی بودن در زمان دروغگویی بیشتر حرکت می‌کنند ، اما این موضوع کاملا برعکس است.زمانی که م دروغ می‌گوییم در حال سرکوب کردن و مخفی کردن یک احساس خوب هستیم و همین کار را هم با حرکات پای خود انجام می‌دهیم.