اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدای بلند موسیقی سارقان را به دام انداخت(+عکس)



اخبار,اخبارحوادث,باند خانوادگی سارقان خودرو

 
 اخبارحوادث - صدای بلند موسیقی سارقان را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی سارقان خودرو و رد رشوه 120 میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مأموران کلانتری 12 نسیم شهر حین گشت زنی به یک دستگاه ماکسیما سفید رنگ در حالی که 5 نفر جوان که سه مرد و دو زن بوده و با صدای بلند موسیقی در حال تردد بودند مشکوک می‌شوند.

عبدالمالکی گفت: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر به محض رویت خودرو از پلاک ماشین استعلام گرفته و متوجه شدند که چندی پیش این خودرو از حوزه تهران بزرگ سرقت شده که سریعاً اقدام به تعقیب خودرو سرقتی می‌کنند.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر در یک عملیات ویژه پلیسی موفق می‌شوند خودرو را متوقف و 2 متهم زن و 3 متهم مرد را که در قالب یک باند خانوادگی سرقت فعالیت می کردند دستگیر کنند.

وی در ادامه گفت: در بازجویی‌هایی که از متهمان به عمل آمد شیوه سرقتشان اینگونه بوده که ابتدا خانم‌ها را به عنوان طعمه در مسیر خودروهای مدل بالا قرار می‌دادند و بعد از اینکه سوار بر خودرو شده و وارد مسیرهای خلوت می‌شدند اعضای دیگر باند با عنوان اینکه ناموس آنها را سوار کرده اند با راننده درگیر شده و در یک فرصت مناسب زمانی که راننده از ترس آبروی خود پای پیاده فرار می‌کرد، خودرو و اموال داخل آن را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ عبدالمالکی بیان داشت: متهمان حین انتقال به یگان انتظامی با انگیزه فرار از مجازات و تطمیع مامور انتظامی اقدام به پرداخت 120 میلیون ریال رشوه کردند که با صحت عمل و عزت نفس ماموران، رشوه پیشنهادی رد و مراتب صورتجلسه شد.

گفتنی است؛ در تحقیقات ماموران مشخص شد این باند حدود یک‌ماه در شهر تهران فعالیت داشته و با این شیوه تا کنون 3 دستگاه خودرو و مبلغ 60 میلیون ریال به سرقت برده‌اند.
 اخبارحوادث - فارس


ویدیو مرتبط :
گشت ارشاد صدای آمریکا را به دام انداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای موسیقی سارق حرفه‌ای را به دام انداخت



اخبار حوادث - صدای موسیقی سارق حرفه‌ای را به دام انداخت

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به دستگیری سارق حرفه ایی لوازم داخلی خودرو درحین سرقت و کشف ۱۶فقره سرقت شدند.

سرهنگ شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: باتوجه به افزایش وقوع سرقت لوازم داخلی خودرو طی چندشب گذشته در محدوده یکی ازکلانتری‌ها، تیم‌های گشت انتظامی این کلانتری اقدامات و گشتزنی‌های خود را در این محدوده بیشترکردند.

وی افزود: این گشتزنی‌ها نتیجه داد به طوری که در یکی از گشت‌ها در هنگام گشت زنی برای لحظه‌ای متوجه صدای آهنگ ضبط خودرویی شده که درب‌های آن بازبوده و فردی درحال کلنجار رفتن با ضبط خودرو است.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: این وضعیت شکی را برای ماموران باقی نگذاشت که فرد مذکور سارق است و درحال سرقت، و برهمین اساس ماموران وی را دستگیر کردند و دربازجویی‌های به عمل آمده، متهم به ۱۶فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران