اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صحبت‌های قاتل 19 ساله‌ای که همسر آینده‌اش را کشت



اخبار,اخبارحوادث,قتل همسر آینده‌

اخبارحوادث - صحبت‌های قاتل 19 ساله‌ای که همسر آینده‌اش را کشت

حدود یکسال بود که با دختری آشنا بودم بعد از مدتی به او علاقمند شدم و می‌خواستم به خواستگاری او بروم...

مسلم جوان ۱۹ ساله‌ای که چند روز گذشته به اتهام قتل همسر آینده‌اش توسط پلیس خرمشهر دستگیر شده است داستان زندگی خود را این گونه تعریف کرد: در خانواده‌ای متوسط از نظر مالی زندگی می‌کردم پدرم از کودکی در خانواده من حضور نداشت، آرزوی خانواده گرم و صمیمی و منسجم را داشتم‌، ای کاش نصیحت‌های بزرگتر‌ها و معلم‌هایم را آویزهٔ گوش قرار داده و آن‌ها را جدی می‌گرفتم.

مسلم با چشمانی اشک آلود ادامه داد: پدرم سرایدار و مادرم خانه دار بود، به خاطر ارتباط با دوستانی ناباب که قلیان و سیگار مصرف می‌کردند اعتیاد به حشیش پیدا کردم، به علت کمبود محبت در خانواده با دختری به نام معصومه آشنا شدم، او اهل و ساکن خرمشهر بود، پدر مادر او از هم طلاق گرفته بودند.

پسر نوجوان در ادامه گفت: پس از مدتی به او علاقه‌مند شدم و قصد داشتم با او ازدواج کنم و زندگی جدیدی را تشکیل بدهم اما چند روز بعد متوجه شدم او با چند نفر دیگر رابطه دارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: تصمیم گرفتم که با او صحبت کنم اما جر و بحثمان بالا گرفت و دعوایمان شد من که از شدت عصبانیت کنترل خودم را از دست داده بودم با چاقویی که در جیبم بود چند ضربه به او زدم، وقتی که به خودم آمدم معصومه را غرق در خون دیدم، خواستم او را به بیمارستان برسانم اما او دیگر جان نداشت خیلی ترسیده بودم و می‌خواستم هرچه زود‌تر از این شهر فرار کنم عصر‌‌ همان روز به اهواز رفتم و می‌خواستم به شهرستان حمیدیه بروم که توسط ماٌموران آگاهی دستگیر شدم.

قاتل نوجوان در حالیکه اشک هایش را پاک می کرد گفت: حالا پشیمانم ولی چه سود که او دیگر زنده نمی‌شود و من به جرم قتل بزودی محاکمه می‌شوم.

اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قاتل حضرت علی ( ع ) اجتهاد کرد و او را کشت !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرمرد ۸۲ ساله همسر ۸۰ ساله ‏اش را به اتهام روابط نامشروع کشت!



 

 

پیرمرد ۸۲ ساله همسر ۸۰ ساله ‏اش را به اتهام روابط نامشروع کشت!

 

فارس:فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود امروز اعلام کرد: چندی پیش برابر اعلام وقوع یک فقره مرگ مشکوک به مرکز فوریت‏های پلیسی ۱۱۰ ماموران آگاهی برای بررسی بیشتر در محل حاضر شدند.

رحمت‏الله طاهری افزود: ماموران پلیس پس از حضور در محل وقوع حادثه جسد پیرزنی را مشاهده کردند که روسری‏ اش به دهانش گره خورده و به همین دلیل فوت کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به رفتارهای و اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی، ماموران به پیرمرد ۸۲ ساله مظنون شده و او را برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: در بررسی‏های بعدی پلیس و اظهارات فرزندان مقتوله مشخص شد که پیرمرد چند وقتی است به شدت دچار ناراحتی اعصاب و روان به ویژه شکاکی شده است.

طاهری اظهار داشت: پس از دریافت این اطلاعات و در بازجویی از متهم کارآگاهان دریافتند پیرمرد اراکی به همسر ۸۰ ساله‏اش برای داشتن روابط نامشروع شک کرده و با روسری مقتوله، وی را خفه کرده است.... / farsnews.com