اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صحبتهای جنجالی کریمی در مورد پرسپولیس


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان این تیم بی‌غیرت هستند من هم بی‌غیرتم.

هواداران پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل نفت تهران، این بار غیر از کادر فنی، بازیکنان را هم مخاطب خود قرار داده و آنها را بی‌غیرت خواندند.

کریمی در مورد اتفاقات این بازی گفت: قبل از هر چیز باید از هواداران تشکر کنم که در آن هوای سرد به استادیوم آمدند و متاسفانه ما باز هم شرمنده‌اشان شدیم. آنها نسبت به من لطف داشتند اما اگر به اعتقاد این عزیزان بازیکنان پرسپولیس بی‌غیرت هستند پس من هم که بازیکن این تیم هستم بی‌غیرتم.

وی ادامه داد: هواداران مطمئن باشند که هیچکدام از بازیکنان کم فروشی نمی‌کنند چون آنها هم با این نتایج، موقعیت‌های خود را هم از دست می‌دهند. من به عنوان بازیکن پرسپولیس انتظار دارم که آنها مثل بازی با نفت آبادان، 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کنند و شک نکنند که این حاشیه‌ها و تکرار آن، فقط و فقط باعث تضعیف روحیه آنها و از بین رفتن تمرکزشان می‌شود. هواداران مطمئن باشند که ما هم مثل آنها ناراحت هستیم.

کریمی در مورد ادعای استیلی مبنی بر صحبت‌های محمد پنجعلی در خصوص مذاکره با بعضی گزینه‌ها گفت: من در حیطه مدیریت دخالت نمی‌کنم اما اگر صحبت‌ها همسو باشد همانطور که مدیرعامل محترم خواسته از طرف سخنگو انجام شود، حاشیه‌ها کمتر خواهد شد. آقای پنجعلی پیشکسوت باشگاه هستند و احترامشان واجب است اما مذاکره با مربی تیم دیگری که درحال حاضر مشغول به کار است اصلا حرفه‌ای نیست.ایشان مدیر تیم‌های پایه هستند وباید رفتارشان برای نوجوانان الگو باشد. صحبت‌های ایشان قبل از تصمیم مدیریت باشگاه فقط حاشیه‌ها را افزایش می‌دهد. به هرحال باشگاه مدیرعامل دارد و معمولا تصمیمات پس از نهایی شدن در هیئت مدیره علنی می‌شود.

وی در خصوص عملکرد استیلی گفت:‌ وقتی بازیکن به لحاظ روحی آماده نباشد و هر لحظه منتظر شنیدن صدای اعتراض سکوها باشد، در زمین هم کارآیی لازم را نخواهد داشت و مربی تیم هر چقدر هم روی مسائل تاکتیکی کار کند تاثیر آنچنانی ندارد. چطور وقتی تیم برنده می‌شود این بازیکنان هستند که این برد را به دست آوردند اما وقتی می‌بازیم، مقصر باخت را مربی می‌دانند. متاسفانه یکسری بازیکنان در فصل گذشته هر باختی را به خود نسبت می‌دادند اما الان سکوت می‌کنند. به هرحال اگر آقای استیلی هم برود اما حاشیه باقی بماند ،شرایط همین خواهد بود.

کریمی افزود: هواداران واقعی و فهیم پرسپولیس نباید اجازه دهند که در روی سکوها چنددستگی به وجود بیاید. آنها یک بار در بازی با نفت آبادان نتیجه تشویق کردن تیم‌‌شان را تا دقیقه 90 تجربه کردند و امیدوارم از این به بعد هم اینطور باشد. ما بازیکنان هم داخل زمین تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

کریمی در خصوص مصدومیتش گفت: مصدومیت من طوری است که باید تا بهبودی کامل صبر کنم و اگر زودتر از زمان مقرر برگردم امکان تشدید مصدومیت و طولانی‌تر شدن مصدومیتم می‌شود.

منبع: سایت رسمی علی کریمی




ویدیو مرتبط :
صحبتهای جنجالی علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری علی کریمی با ستاره جنجالی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنان درخشان بود.

جادوگر محبوب سرخ‌های تهرانی در جریان تمرین پرسپولیس چند عکس یادگاری با بازیکنان تیم محبوبش گرفت که در یکی از این عکس‌ها محمد نوری (کاپیتان پرسپولیس) و پیام صادقیان که این فصل را با حواشی زیادی سپری کرد، دیده می شوند.

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جام نیوز