اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صالحی: گفتگو با آمانو سازنده بود



آژانس بین المللی انرژی اتمی,گفت وگوی صالحی باآمانو

صالحی: گفتگو با آمانو سازنده بود

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه کنفرانس سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.

علی اکبر صالحی پس از این دیدار در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: گفتگوهای سازنده ای با مدیرکل اژانس صورت گرفت و مقرر شد با توجه به عزمی که برای حل موضوعات موجود در دو طرف وجود دارد تلاش شود با انعطاف لازم مسائل باقیمانده هم حل شود.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان افزود: به همین منظور قرار است در بیست و هفتم سپتامبر (پنجم مهرماه) نشستی میان مسوولان و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین برگزار شود که در خصوص برگزاری آن نشست هم مذاکراتی با مدیرکل آژانس صورت گرفت.

علی اکبر صالحی ابراز امیدواری کرد: این نشست آغازی برای فرآیند حل موضوعات باقیمانده میان دو طرف باشد البته آژانس هم این اطمینان را داد که همه تلاش خود را به گونه ای که رضایت دو طرف تامین شود بکار بندد./واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
گفتگو با صالحی درباره پیش نویس قطعنامه 1+5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار و گفت‌وگوی صالحی با آمانو در حاشیه اجلاس سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی



صالحی و آمانو,دیدار صالحی و آمانو

دیدار و گفت‌وگوی صالحی با آمانو در حاشیه اجلاس سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه اجلاس سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با مدیر کل این آژانس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سفر خود به وین که به منظور حضور در پنجاه و هفتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال انجام است روز دوشنبه با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صالحی در این دیدار با اشاره به عزم دو طرف گفت: تلاش داریم تا با انعطاف لازم مسائل باقی مانده حل و فصل شود.

وی با اشاره به نشستی که قرار است 5 مهرماه بین ایران و آژانس برگزار شود، اظهار داشت که مذاکراتی را در این خصوص با مدیر کل آژانس انجام داده و این نشست در وین برگزار خواهد شد.

فارس