اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صالحی: به افرادی که گفتند به ترکیه حمله می کنیم هشدار داده ام



 

صالحی: به افرادی که گفتند به ترکیه حمله می کنیم هشدار داده ام

 

تودی زمان نوشت: در پی درخواست ترکیه از ایران برای توضیح در خصوص اظهارات مقامات ایرانی در مورد حمله به ترکیه، علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران این سخنان را نظرات شخصی افراد دانست نه موضع دولت.

داوود اغلو از وزیر خارجه ایران خواستار توضیح در مورد اظهارات یک نماینده مجلس شد.

تودی زمان به نقل از منابع خود نوشت: داوود اغلو تا به حال دو بار با صالحی در این خصوص گفتگو کرده است و وزیر خارجه ایران شخصا به او اطمینان داده است که این اظهارات نظر شخصی بوده است.

حسین ابراهیمی نماینده مجلس ایران و نائب رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی اظهارتی کرد که منجر به تماس تلفنی اوغلو با صالحی شد.

علی اکبر صالحی در گفت وگو با خبرگزاری دولتی آناتولی، گفت: به کسانی که چنین اظهارات غیرمسئولانه ای مطرح کرده اند، هشدار داده ام.

وی اضافه کرد: ما کاملا چنین دیدگاه هایی را رد می کنیم.

وی گفت: موضع رسمی جمهوری اسلامی در قبال ترکیه برمبنای برادری و دوستی استوار است.

حسین ابراهیمی چندی پیش گفته بود اگر برای ایران خطری ایجاد گردد این کشور مورد هدف قرار دادن سامانه دفاع موشکی ناتو در ترکیه را حق طبیعی خود می‌داند.

ابراهیمی همچنین افزوده بود که نیروهای ایران در این مورد طرح‌هایی را آماده کرده‌اند و چون این سامانه موشکی در ترکیه جهت محافظت از اسرائیل است مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت.../انتخاب


ویدیو مرتبط :
دکتر موسی صالحی (افرادی که با رژیم بهبود یافتند) قسمت1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار شدیداللحن ایران به ترکیه: اگر به سوریه حمله کنید، با واکنش تند و شدید ما مواجه خواهید شد



هشدار شدیداللحن ایران به ترکیه: اگر به سوریه حمله کنید، با واکنش تند و شدید ما مواجه خواهید شد

چندین ساعت پیش، ترکیه هشداری شدیداللحن و این پیام را از سوی ایران دریافت کرده است: مراقب تغییر قواعد بازی باشید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه الوطن نوشت: ایران به ترکیه هشدار داده است که در صورت هرگونه حمله به سوریه، پاسخی تند و شدید دریافت خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، چندین ساعت پیش، ترکیه هشداری شدیداللحن و این پیام را از سوی ایران دریافت کرده است: مراقب تغییر قواعد بازی باشید.

براساس این گزارش، ایران به ترکیه گفته است: هرگونه حمله به سوریه با پاسخ تند و شدید ما مواجه خواهد شد و همچنین توافقنامه دفاعی ایران و سوریه را هم فعال خواهد کرد.

الوطن به نقل از یک دیپلمات عرب نوشت: ترکیه با امریکا بر سر مداخله نظامی محدود به شمال سوریه موافقت کرده است. این کشور به دنبال استفاده از نگرانی اش در مورد "پ ک ک" به عنوان بهانه ای برای مداخله نظامی در سوریه است.

ترکیه اخیر تعدادی از تانک ها، موشک های هوایی  و دیگر سلاح های خود را در مرز با سوریه مستفر کرده است./انتخاب