اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صالحی: برای دفاع از ایران‌ تعارف نداریم


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند که در حال پرورش دادن مار در آستین‌هایشان هستند.

خبرگزاری فارس: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند که در حال پرورش دادن مار در آستین‌هایشان هستند.

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مملکت اسلامی تعارفی با کسی ندارد و به هر کسی که به این مملکت نظر چپ داشته باشد پاسخ کوبنده خواهیم داد.

وی تصریح کرد: دشمن با ما تعارف ندارد و اگر توان نابودی ما را داشت تاکنون اقدام کرده بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینکه دشمن تاکنون نتوانسته در مقابل ایران، دست از پا خطا کند، نشان دهنده این است که به خوبی توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده است.

صالحی در ادامه عنوان کرد: امروز تروریسم در منطقه به عناوین مختلفی چون القاعده، طالبان، دزدان دریایی سومالی و داعش ظهور کرده و باید در این زمینه آگاه بود.

وی در پایان، به اوضاع منطقه و حوادث تروریستی فرانسه اشاره کرد و گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند که در حال پرورش دادن مار در آستین‌هایشان هستند.


ویدیو مرتبط :
جالب!! در ایران زنده خوب نداریم و مرده بد نداریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلخوری دولت سوریه از ایران: علاقه ای به استقبال از صالحی در کشورمان را نداریم



 

 

دلخوری دولت سوریه از ایران: علاقه ای به استقبال از صالحی در کشورمان را نداریم

 

دیلی استار مدعی شد: سفر وزیر خارجه ایران به بیروت به دلیل محکومیت اقدامات دولت سوریه علیه معترضین توسط احمدی نژاد، به تعویق افتاد.

وزارت خارجه لبنان تایید کرد که سفر دو روزه علی اکبر صالحی به بیروت بدون تعیین زمانی جدیدی به تعویق افتاده است.

صالحی قرار بود که با میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان، نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان، منصور عدنان منصور وزیر خارجه لبنان دیدار کند.

دیلی استار به نقل از منابع دیپلماتیک خود مدعی شد: این سفر پس از ناتقاد احمدی نژاد از سرکوب معترضین در سوریه لغو شد. قرار بود که صالحی به سوریه و دیگر کشورهایی عربی هم برود که ان سفرها هم لغو شده است.

احمدی نژاد در مصاحبه با سی ان ان گفت: هیچ کس حق کشتن دیگران را ندراد نه دولت و نه مخالفان.

وی افزود: ما تلاش های بیشتری برای تشویق دولت سوریه و احزاب این کشور برای رسیدن به  توافق می کنیم.

روزنامه دیلی استار در ادامه نوشت: منابع دیپلماتیک سخنان احمدی نژاد را بی سابقه خوانده اند.

این روزنامه لبنانی به نقل از یک منبع دیپلماتیک مدعی شد: دمشق از موضع احمدی نژاد ناراضی است و از طریق کانال های دیپلماتیک به وزیر خارجه ایران اطلاع داده است که دولت سوریه علاقه به استقبال از او در طول سفرش به این کشور را ندارد.

این منبع در ادامه ادعا کرد: به همین دلیل بود که سفرهای صالحی لغو شد.

دیلی استار در ادامه به نقل از منبع خود مدعی شد: بیانیه سفارت ایران در بیروت در مورد لغو سفر به دلیل عدم حضور سلیمان و میقاتی در کشور نادرست است. لغو این سفر قبل از مرگ ولیعهد عربستان اتفاق افتاده است.

سلیمان و میقاتی در پی سفر به عربستان برای عرض تسلیت هستند.

این در حالی است که روابط ایران و سوریه همواره گرم بوده و اتفاقات اخیر در این کشور هیچ تاثیری بر روی این رابطه نداشته است.../تحلیل:انتخاب