اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صالحی امیری از الیاس نادران شکایت کرد



اخبار ,اخبار سیاسی,شکایت صالحی امیری از الیاس نادران

اخبار سیاسی - صالحی امیری از الیاس نادران شکایت کرد

نطق الیاس نادران علیه صالحی‌امیری و حاشیه‌هایی كه به واسطه انتشار این نطق در مجلس ایجاد شد كم كم داشت از ذهن رسانه‌ها و مخاطبان فراموش می‌شد. اما یك شكایت باعث شد كه دوباره نطق الیاس نادران و اظهاراتش در جلسه آن روز مجلس به گونه‌ای دیگر مطرح شود.

منابع آگاه به آرمان گزارش دادند كه سیدرضا صالحی امیری از الیاس نادران نماینده مجلس نهم به خاطر نشر اكاذیب و اتهامات غیرواقعی در جلسه علنی مجلس به دادگاه شكایت كرده است. الیاس نادران در نطق مخالف خود در جلسه رای اعتماد 5 آبان ماه مواردی را به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نسبت داده بود.

 

ظاهرا به دنبال عدم ارائه مدرک توسط این نماینده مجلس صالحی امیری از وی به دادگاه شکایت کرده است. نادران در نطق خود چند مورد اتهام را علیه صالحی امیری در صحن علنی مجلس مطرح كرد كه به‌‌رغم درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر ارائه سند برای ادعاهای مطرح شده توسط وی تاكنون سندی در جهت تایید ادعاهایش در رسانه‌ها منتشر نکرده است.

 

به نظر می‌رسد همین امر موجب شده كه سیدرضا صالحی امیری به اتهام نشر اكاذیب از وی شكایت كند. اما برای واكاوی جریان شكایت صالحی امیری از نادران نیاز است که نطق الیاس نادران در جلسه علنی آن روز مجلس مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

 

نادران در نطق خود اتهاماتی مانند بازداشت غیرقانونی تعدادی از مردم در خوزستان؛ قاچاق سوخت در سواحل این استان؛ ارتباط دادن وزیر پیشنهادی با پرونده تخلف در بیمه ایران؛ اتهاماتی پیرامون حواشی اتفاقات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اتهام همفكری یا شباهت صالحی امیری با جریان انحرافی را مطرح كرد.

 

به دنبال اظهارات نادران جو مجلس متشنج شد ولی تاکنون با وجود درخواست‌ها، الیاس نادران هیچ‌گونه سندی را در مورد مواردی که بیان کرده بود، منتشر نکرده است. همین مساله احتمالا دلیل شکایت صالحی امیری از این نماینده مجلس است.

اخبار سیاسی - آرمان

 


ویدیو مرتبط :
‫خداوند میفرماید هرکس از مصیبت شکایت کند از من شکایت کرده است‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صالحی امیری شکایت از نادران را تایید کرد


دومین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارت ورزش و امور جوانان از الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی شکایت کرد.

خبرگزاری مهر: دومین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارت ورزش و امور جوانان از الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی شکایت کرد.

سید رضا صالحی امیری از شکایتش از الیاس نادران نماینده تهران در مجلس خبر داد و در پاسخ به این سئوال که دلایل این شکایت و جزئیات آن چیست؟ افزود: اجازه بدهید قوه قضائیه دلایل و جزئیات مربوط به شکایت بنده از آقای نادران و پیگیری های انجام شده در این خصوص را اعلام کند.

الیاس نادران در جلسه رای اعتماد به سید رضا صالحی امیری موضوعاتی را در خصوص سوابق و برخی پرونده های وی بیان کرد که به گفته صالحی امیری این موضوعات اتهامات بی اساس و ثابت نشده است که بر این اساس نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی باید نزد دستگاه قضایی پاسخگوی این موضوعات باشد. البته در آن جلسه در نهایت مجلس به صالحی امیری رای اعتماد نداد.