اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صالحی‌امیری سرپرست وزارت ورزش شد


پس از اینکه مسعود سلطانی‌فر نتوانست برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد، نام گزینه‌های مختلفی برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که در نهایت سیدرضا صالحی امیری به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شد.

خبرگزاری مهر: پس از اینکه مسعود سلطانی‌فر نتوانست برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد، نام گزینه‌های مختلفی برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که در نهایت سیدرضا صالحی امیری به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شد.

مسعود سلطانی‌فر گزینه رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان عصر روز پنجشنبه 24 مردادماه نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد تا بار دیگر اسامی نفراتی همچون محمدرضا داورزنی، سعید فائقی، محمد دادکان، مصطفی هاشمی طبا، محسن مهرعلیزاده و محمدرضا تابش به عنوان گزینه‌های احتمالی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان مطرح شود.

در این بین نام رضا صالحی امیری از شانس بالاتری برای سرپرستی این وزارتخانه جدید برخوردار است. صالحی امیری در سال ۱۳۴۰ در شهرستان آمل به دنیا آمده و دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علوم و تحقیقات و استادیار دانشگاه است. رساله دکترای او با عنوان "مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان" است. وی هیچگونه سابقه ورزشی ندارد و مثل روسای قبلی سازمان تربیت بدنی و محمد عباسی که هیچ سابقه ورزشی نداشتند، احتمالا وارد ورزش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تعیین تکلیف سرپرست وزارت خارجه طالبان برای مسئولان ایرانی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در حکمی از سوی صالحی امیری/ امیدوار رضایی مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد



امیدوار رضایی , مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان

در حکمی از سوی صالحی امیری/ امیدوار رضایی مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد

امیدوار رضایی به عنوان مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی دکتر امیدوار رضایی را به سمت مشاور خود برگزید.

در حکم رضایی آمده است:
جناب آقای دکتر امیدوار رضایی

نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

انتظار دارم علاوه بر سایر امور محوله با بهره‌گیری از آراء و نظرات متخصصان و کارشناسان ذیربط در اجرای امر ذیل اهتمام ورزید:

-تدوین پیش‌نویس لایحه قانون جامع جوانان و ورزش مشتمل بر اهداف وظایف وزارتخانه، تقسیم کار ملی و حوزه جوانان و رویکردهای ورزش در زمینه همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و پرورشی در بین دستگاه‌های ذیربط و سایر موارد مرتبط

- تجمیع امور مربوط به سیاست‌های اصل 44 و ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در قالب ستاد مستقل به منظور کاهش تصدی گری واگذاری اماکن و امور مرتبط به نحوی که مشارکت بخش‌های غیر دولتی، هیئت‌های ورزشی، تعاونی، باشگاه‌ها، قهرمانان، پیشکسوتان و سایر افراد حقیقی و حقوقی را شامل گردد.

بدیهی است کلیه معاونت‌ها، مدیران و مشاوران وزارتخانه در اجرای این موارد و سایر امور محوله نهایت همکاری را معمول خواهند داشت.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان آرزومندم./فارس