اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صادق گودرزی صاحب نشان نقره المپیک شد


گودرزی كه در فینال جهانی استانبول به باروفس باخته بود، این بار در دو تایم (0-1، 0-1) شكست خورد. ایسنا: صادق گودرزی به نشان نقره المپیك بسنده كرد.

آزادكار ایران در فینال وزن 74 كیلوگرم مقابل جردن باروفس، قهرمان جهان شكست خورد و چهارمین مدال كشتی ایران را به دست آورد.

گودرزی كه در فینال جهانی استانبول به باروفس باخته بود، این بار در دو تایم (0-1، 0-1) شكست خورد.

در دقیقه‌ی نخست تایم اول گودرزی احتیاط كرد و زیرگیری انجام نداد اما باروفس در آخرین ثانیه‌ها زیرگیری كرد و یك امتیاز گرفت و این وقت را به سود خود پایان داد.

در تایم دوم گودرزی باز هم احتیاط كرد و چندان برای زیرگیری به آب و آتش نمی‌زد. البته باروفس هم گاردش را كاملا بسته بود. درحالی كه گودرزی با توجه به از دست دادن تایم اول نباید اجازه می‌داد كار به كلینچ كشیده شود، این بار خودش خاك شد و بازی را باخت.


ویدیو مرتبط :
صادق گودرزی در المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادق گودرزی به یک چهارم نهایی رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صادق گودرزی به یک چهارم نهایی رسید

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران به یک چهارم نهایی المپیک رسید.

صادق گودرزی ملی پوش وزن 74 کیلوگرم ایران در نخستین پیکار خود در رقابت‌های المپیک مقابل ترزیف از بلغارستان به روی تشک رفت و در دو تایم (5-0، 3-0) برد .

به گزارش ایسنا در تایم نخست گودرزی در دقیقه‌ی اول به پای حریفش رسید و او را خاک کرد و نخستین امتیاز را گرفت و در ادامه با سرزیربغل یک امتیاز دیگر گرفت و دو فتیله پیچ هم اجرا کرد که یکی از آنها روی کف دست بود و 5 امتیاز گرفت.

در تایم دوم در حالی که ترزیف توانسته بود به پای کشتی‌گیر ایران برسد، گودرزی بود که کنده حریف را کشید اما رئیس تشک دو امتیاز داور را نداد. در ادامه گودرزی خاک کرد و یک امتیاز گرفت و این تایم را برد./ورزش3