اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«صادق آهنگران» به سوگ نشست


خادم‌الحسین «حاج غلامرضا آهنگری» ( آهنگران) پدر حاج صادق آهنگران پس از گذراندن دوره‌ای سخت بیماری تنفسی شامگاه دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

خبرگزاری ایسنا: خادم‌الحسین «حاج غلامرضا آهنگری» ( آهنگران) پدر حاج صادق آهنگران پس از گذراندن دوره‌ای سخت بیماری تنفسی شامگاه دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

محمدعلی آهنگران نوه «حاج غلامرضا آهنگری» ( آهنگران) و فرزند حاج صادق آهنگران با انتشار این مطلب در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «افتخار «حاج غلامرضا آهنگری» ( آهنگران) نوکری و خاکساری درگاه اهل بیت هدی علیهم السلام بود، همه ما را وصیت به خادمی آستان مبارکشان می‌کرد و در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام دار فانی را وداع گفت. از خداوند رحمان و رحیم می‌خواهیم که روح آن عزیز فقید را با اولیاء و صلحا و شهیدان دشت کربلا محشور و او را بر سر سفره ارباب بی کفنش حسین مهمان گرداند.

عاش سعیداً و مات سعیداً».


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی حاج صادق آهنگران در سوگ شهدای منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادق زیباکلام به سوگ خواهر نشست



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی , زیبا  کلام

دکتر فاطمه زیباکلام، استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران که بر اثر بیماری ناگهانی در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مهر، فاطمه زیباکلام، استاد دانشگاه تهران و عضو انجمن فلسفه و تعلیم و تربیت ایران که بر اثر بیماری ناگهانی در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

این استاد رشته فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران، دارای تألیفات و ترجمه های شاخصی در حوزه مبانی فلسفی تعلیم و تربیت بود از جمله: وایتهد و تعلیم و تربیت، مکتب فلسفی و تربیتی لندن، اسلام و لیبرالیسم آموزشی، مبانی فلسفی آموزش و پرورش ایران، نظریه آموزش و پرورش آزاد، در آمدی بر آموزش و پروش اخلاق، فلسفه تاریخ و نقش آن در تدریس تاریخ.

درگذشت این استاد دانشگاه را به خانواده وی، برادران آن مرحومه، دکتر صادق و سعید زیباکلام و همچنین جامعه فلسفی و دانشگاهی کشور تسلیت می گوییم.


 اخبار اجتماعی  - مهر