اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صادقی و حاتمی تا اطلاع ثانوی محروم شدند


مهاجم و مدافع تیم استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شدند.

خبرگزاری فارس: مهاجم و مدافع تیم استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شدند.

فرزاد حاتمی که در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان با انتقادات قلعه نویی مواجه شد تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

این بازیکن که در اواخر بازی شب گذشته با اعتراض قلعه نویی روبرو شد بنا بر تصمیم کادر فنی این تیم فعلا در تمرینات استقلال شرکت نخواهد کرد.

همچنین امیر‌حسین صادقی که روز گذشته کارت زرد گرفت نیز مورد انتقاد امیر قلعه نویی قرار گرفته و او هم فعلا حق شرکت در تمرین را ندارد.


ویدیو مرتبط :
آخرین کلیپ تا اطلاع ثانوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن اشجاری تا اطلاع ثانوی محروم شد



 

   حسن اشجاری تا اطلاع ثانوی محروم شد

 

بازیکن تیم استیل آذین تا اطلاع ثانوی از حضور در کلیه رقابتهای فوتبال محروم شد.


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی گزارش های رسیده از بازی دو تیم استیل آذین و سایپا و بر اساس تخلفات محرز حسن اشجاری ، با استناد به ماده 11 آئین نامه انضباطی و با صدور قرار موقت از همراهی ایم استیل آذین در تمامی مسابقات و تا اطلاع ثانوی معلق و محروم شد.البته اشجاری روز دوشنبه سوم آبان ماه به کمیته انضباطی خواهد آمد تا در جلسه رسیدگی به اتهاماتش شرکت کند.