اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صادقیان: اگر سالم نبودم،‌ اعدامم می كردند


هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب آهنی ها ناراحتند كه مرا از دست داده اند و این حرف ها درست می كنند.

اوج : هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب آهنی ها ناراحتند كه مرا از دست داده اند و این حرف ها درست می كنند.

پیام صادقیان درباره شایعه بیماری قلبی اش اظهار داشت: من احساس می كنم چون سال قبل ذوب آهن بودم،‌ جدایی ام برایشان سنگین تمام شده و حالا برایم حاشیه درست می كنند. نمی دانم این حرف ها را از كجا درمی آورند اما فكر می كنم كار باشگاه ذوب آهن باشد.

وی ادامه داد: قبل از هرفصل همه بازیكنان تست پزشكی می دهند و اگر مشكلی داشتم مشخص می شد. این حرف ها شایعه ای بیش نیست. خوب است سالمم و این همه حرف درست می كنند؛‌ اگر مشكلی داشتم،‌ اعدامم می كردند. در هر بازی 15 كیلومتر می دهم،‌چطور می شود مشكل قلبی داشته باشم؟ مشخص است ذوب آهنی ها ناراحتند كه مرا از دست داده اند و این حرف ها درست می كنند.

هافبك پرسپولیس همچنین گفت: این همه حاشیه برایم درست كردند و این یكی هم عیبی ندارد. من تمركزم روی موفقیت پرسپولیس است و به چز دیگری فكر نمی كنم. دیگران هم هرچه دوست دارند،‌بگویند. پشت سر من خیلی حرف است و برایم مهم نیست چه می گویند.

صادقیان در پایان درباره دیدار با پدیده اضافه كرد: باز ختی دارم. تیم پدیده با اینكه یك تیم لیگ یكی است اما بسیار رونده بازی می كند و كار مشكلی خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
درباره حسن صادقیان، پدر پیام صادقیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام صادقیان:مگر خوش تیپی جرم است؟/عاشق پرسپولیس نبودم اما حالا یک پرسپولیسی شش آتشه شده ام



اخبار ,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

اخبار ورزشی - پیام صادقیان:مگر خوش تیپی جرم است؟/عاشق پرسپولیس نبودم اما حالا یک پرسپولیسی شش آتشه شده ام

بازیکن ملی پوش پرسپولیس می گوید هیچ وقت نگفته است که هواداران او را "نیمار"صدایش کنند.

سال 92 را با حاشیه های زیادی به اتمام رساند.یک روز به موهایش گیر دادند و روز دیگر به بازی فیزیکی اش در زمین.یک روز چون پیام صادق بود و واقعا از درآمد و خرجی که در ماه می کند حرف زد برایش حاشیه درست کردند و یک روز دیگر او را مقابل جواد نکونام قرار دادند و سعی کردند تا دعوت نشدنش به تیم ملی را به همان تکل معروفی که در بازی استقلال و پرسپولیس روی پای کاپیتان زد ربط بدهند.

 

در روزهای آخر سال هم که در یک بازی دوستانه درگیری نسبتا شدیدی با دوست نزدیکش رضا حقیقی پیدا کرد و ... با این حال صادقیان در خارج از مستطیل سبز شخصیت متفاوتی دارد.کاملا آرام و کم حرف.انگار که خجالت می کشد حرف بزند.او برای سال جدید برنامه ها و هدف های زیادی دارد که مهمترین آنها قهرمانی پرسپولیس است و البته بازی کردن در ترکیبت ثابت تیم کروش در جام جهانی.آرزویی که برای پیام صادقیان دور از ذهن نخواهد بود.

 

بازی با داماش و شروعی خوب برای پرسپولیس.این نوید روزهای خوب در آینده است.

 

هیچ چاره ای به غیر از شکست دادن داماش نداشتیم.ما باید از این بازی با پیروزی خارج می شدیم.واقعا مسابقه سختی بود.تمام بچه ها همدل شده بودیم که داماش را ببریم و بردیم.فکر می کنم در این مسابقه کاملا منطقی بازی کردیم.

 

فکر می کنی پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

اول قه خودمان بستگی دارد و بعد از آن به تیم های فولاد،نفت و استقلال.ما باید بازی های خودمان را ببریم و منتظر لغزش تیم های دیگر به خصوص فولاد باشیم.در بازی این دو تیم دوست دارم استقلال فولاد را شکست دهد.

 

به عقیده خیلی از هواداران پرسپولیس پیام صادقیان یکی از بهترین بازیکنان در سال 92 بوده است.خودت این را قبول داری؟

واقعا مردم لطف دارند.حتی خیلی از کارشناسان.من سعی کرده ام که در سال 92 بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام بدهم.تا الان هم مردم خودشان دیده اند که برای پرسپولیس کم نگذاشته ام.امیدوارم آنها تا آخر فصل از من راضی باشند.ما دو بازی مهم دیگر هم داریم که باید این دو بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

بارها گفته بودی منتظر دعوت کروش و حضور در تیم ملی هستی،این اتفاق افتاد،در سال جدید منتظر چه اتفاقی هستی؟

خدا را شکر می کنم که سال برای من با این اتفاق خوب تمام شد.بالاخره کروش به من اطمینان کرد و من هم در بازی با کویت جواب این اطمینان را دادم.آرزویم اول قهرمانی پرسپولیس است و دوم هم قهرمانی پرسپولیس.سومین آرزویم هم این است که درلیست نهایی کروش برای حضور در جام جهانی قرار داشته باشم.

 

حالا که به تیم ملی دعوت شده ای باز هم همان حرف قبلی ات را می زنی؟تو گفته بودی که پولدار شدن بهتر از انجام صد بازی ملی است.

خب ببینید پول در مقطعی خوب است..ما فوتبالیست ها شغل مان فوتبال بازی کردن است.در کنار پیشرفت باید پول هم در بیاوریم.به نظرم باید درآمد زایی باشد تا آدم بتواند زندگی اش را ادامه بدهد.

 

الان چقدر انگیزه برای فوتبال بازی کردن داری؟

واقعا دو برابر برای توصیف انگیزه ام خیلی کم است.الان بازیکن تیم ملی هستم البته قبل از اینکه به تیم ملی هم دعوت بشوم انگیزه های زیادی داشتم.من همان هستم و عوض نمی شوم.

 

پیام در خارج از زمین شخصیت دیگری دارد؟آرام و خونسرد.اما در داخل زمین این طور نیست؟

همه می دانند که در بیرون از زمین آدم مهربانی هستم.اما در زمین شرایط طوری رقم می خورد که آدم مجبور است محکم بازی کند.بیشتر این دلیل هم به تعصب بر می گردد.من به پرسپولیس تعصب دارم و به همین دلیل در زمین سفت و محکم بازی می کنم.

 

می خواهم بگویم در فوتبال هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد.در بازی با داماش چند بار من را زدند اما گله ای نکردم.جایی هم نگفتم که من را از روی عمد زدند.من گله ای ندارم چون بازی فوتبال است.اما بارها سعی کرده ام که خودم را کنترل کنم و از این به بعد هم این کار را با جدیت بیشتری انجام خواهم داد.

 

درباره اتفاقات هفته های اخیر دوست داری حرف بزنی؟فکر میکنم بهترین اتفاق در سال جدید برای تو آشتی با رضا حقیقی در اولین جلسه تمرین در سال 93 بود.

من با رضا چند سال است که دوست هستم.او از دوستان نزدیک من به حساب می آید.در آن روز هم در شرایطی قرار گرفتم که فشار زیادی رویم بود.اصلا نمی خواهم توجیه کنم اما واقعا رویم فشار بود.

 

امسال عید کجا رفتی؟

واقعا فرصت نکردم از تهران تکان بخورم.در زمان سال تحویل هم تک و تنها در خانه بودم و از روی بلند گوی تلفن همراهم صدای خانواده ام را می شنیدم.آنها عید را در اصفهان بودند.

 

بهترین عیدی که امسال گرفتی چه بود؟

امسال اصلا عیدی نگرفتم اما بهترین عیدی برای من می تواند قهرمانی پرسپولیس باشد.این اتفاق دست خودمان است و همه تلاشمان را می کنیم تا جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.

 

احتمالا همین عیدی را هم به هواداران می دهید.

ما عیدی اول را که با شکست دادن داماش به هواداران دادیم اما عیدی مهمتر بماند برای چند هفته دیگر.آنجا که انشاءالله با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شویم.عیدی اصلی هواداران را با چند هفته تاخیر می دهیم.

 

چهارشنبه سوری چه کار کردی؟

هیچ کار.اصلا جایی نرفتم.از خانه تکان نخوردم.اصلا کلا خانه هستم و جایی نمی روم.

 

بیشتر به کدام رسم و رسوم اعتقاد داری؟

من در کنار خانواده بودن را خیلی دوست دارم.اتفاقی که چند سال است از آن محروم هستم.یک جورهایی دارم حسرت می خورم.البته من اعتقادم این است که سفره هفت سین باید در هر خانه ایرانی باشد.خودم در تهران و تنهایی سفره هفت سین چیدم و به آن اعتقاد دارم.

 

سر سفره هفت سین چه دعایی کردی؟

سلامتی خودم و خانواده ام.عاقبت به خیری برای خودم و همه مردم ایران.

 

آرزو نکردی که در جام جهانی بازی کنی؟

عاقبت به خیری واجب ترین دعایی بود که کردم.

 

برای فوتبال در سال جدید چه دعایی می کنی؟

سلامتی و آرزویم با پرسپولیس قهرمانی در لیگ است.

 

تو  همانطور که خودت گفتی زیاد اهل بیرون رفتن نیستی؟چرا این طوری است؟

خانه و ماندن در خانه را بیشتر دوست دارم.در اصفهان هم همین طور بودم و زیاد از خانه بیرون نمی رفتم.البته گاهی اوقات رستوران می روم اما در کل سعی می کنم از خانه تکان نخورم.

 

به نظر تو با رفقای غیر فوتبالی ات بیشتر در ارتباط هستی؟انگار رفقای سال های دور تو هستند.

قطعا همین طور است.آنها دوستان چند ساله من هستند که بیشتر با همان ها در ارتباط هستم.

 

برخورد هواداران با تو چطور است؟آنها بارها تو را با نیمار ستاره بارسلونا مقایسه کرده اند؟

واقعا از لطف آنها است.از اول فصل بارها من را حمایت کرده اند و هنوزهم که هنوز است من را تنها نگذاشته اند.خدا را شکر می کنم که پیش آنها رو سفید بوده ام.شنیده بودم که گفته اند خودم به آنها بگویند نیمار صدایم کنند اما من اصلا چنین حرفی را نزدم.آنهایی که از نزدیک من را می شناسند می دانند که از این اخلاق ها ندارم.

 

یک بار مثل اینکه از دست برخی هواداران ناراحت شده بودی.به نظر شماره ات دست آنها افتاده بود و...

می دانید آنها به من لطف دارند اما شماره ام دست عده ای افتاده بود که برایم مزاحمت ایجاد می کردند.من هم تلفن همراهم را خاموش کردم اگر نه هواداران که همیشه به من لطف داشته اند.

 

تو از آن دسته بازیکنانی هستی که می گویی از بچگی پرسپولیسی بودی و ...

راستش را می گویم من نه استقلالی بودم و نه پرسپولیسی.دروغ که ندارم بگویم،عاشق پرسپولیس نبودم.زمانی که در ذوب آهن بازی می کردم فقط به این تیم فکر می کردم حالا هم که به پرسپولیس آمده ام همین طور است.اما رفته رفته شرایط طوری شد که پرسپولیس شش آتشه شده ام.

 

از بین بازیکنان ایرانی بازی چه کسی را دوست داری؟

سه یا چهار بازیکن هستند.اما بازی کریمی و قاسم حدادی فر را خیلی دوست دارم.حدادی فر با کلاس فوتبال بازی می کند.با علی کریمی هم که قسمت نبوده فوتبال بازی کنم.از بچگی عاشق بازی او بودم.

 

رابطه ات با جواد نکونام چطور است؟

من مشکلی با کسی ندارم.

 

حالا که به تیم ملی دعوت شده ای،ماجرای آن تکل و دعوت نشدن به تیم ملی و ...

من زمانی که به اردو رفتم برخورد جواد با من خوب بود.او خیلی با شخصیت با من رفتار کرد.نه تنها نکونام بلکه بقیه بازیکنان هم رفتار خوبی با من داشتند.اصلا دیگر بحثی در این مورد نکردم.فکر می کردم جو خیلی سنگین باشد اما اصلا این طوری نبود.

 

چند بار خبر پیشنهاد تیم های اروپایی مثل موناکو و دورتموند برای پیام صادقیان مطرح شده است.این پیشنهاد ها واقعا وجود داشتند یا اینکه بازارگرمی بوده است؟

آنها که من را می شناسند می دانند که من اهل بازارگرمی نیستم.اصلا نیازی به این کارها ندارم.پیشنهاد وجود داشت.در این چند سال اخیر هم که خودتان دیده اید من حرفی نزده ام که بخواهم بازارگرمی کنم.

 

این را قبول داری که می گویند پیام صادقیان دارد راه نیکبخت واحدی را می رود؟

اصلا این طور نیست.ببخشید مگر خوشتیپی جرم است؟خیلی ها هستند که ده برابر من تیپ می زنند اما من در چشم هستم.

 

آدم حتما باید به هم ریخته باشد؟کسی که الگوی بقیه جوانان است باید تمیز و مرتب باشد.به نظرم این چیزی نیست که خیلی ها رویش زوم کرده اند و درباره من حرف می زنند.خدا را شکر سعی کرده ام که اصلا از خانه بیرون نروم.

 

اصلا مهم نیست که دیگران چه می گویند.من کار خودم را انجام می دهم.همه دوستانم می دانند که اوقات فراغت من در خانه است.در حال حاضر هم تمرین می کنم و به خانه بر می گردم و سریال های عید را تماشا می کنم.شب ها که زود می خوابم و ظهرها تکرار سریال های خوب بد زشت و پایتخت و نقی و پلنگ مازندران را می بینم.من برای خودم تیپ می زنم از خانه تکان نمی خورم.

 

اتفاق بدی که در تمرین روز گذشته افتاد یک بدشانسی بزرگ برای تو است.

هنوز چیزی نمی دانم.باید عکس بگیرم.خدا کند چیز خاصی نباشد.زانویم در یک صحنه پیچ خورد و باید دکتر در این باره نظر بدهد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین