اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صاحب‌عزا تیر هوایی زد، عزاداران را برق گرفت



اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر تیراندازی هوایی در مراسم خاکسپاری در یاسوج هشت نفر دچار برق‌گرفتگی شدند. تیراندازی هوایی از سنت‌های این منطقه است.

به گزارش مهر، جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه در محل قبرستان روستای تنگاری از توابع یاسوج و به هنگام مراسم خاکسپاری رخ داد و در این حادثه تیراندازی هوایی باعث پاره شدن سیم‌های برق و افتادن کابل‌ها روی سر عزاداران شد.

وی اظهار داشت: براثر این حادثه هشت مرد دچار برق گرفتگی شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و خودروهای شخصی  به بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و شهید بهشتی یاسوج انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود: تیراندازی در مراسم عروسی و عزا در استان کهگیلویه و بویراحمد که از آیین‌های سنتی این منطقه است بارها منجر به وقوع حوادث ناگوار شده است.


  اخبار   حوادث  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
عجب تیری زد(تیر دقیق تک تیر انداز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق مسلح پس از شلیک تیر هوایی



 

سارق مسلح که با شلیک تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بانک قصد نقد کردن چک مسروقه را داشت با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ساعت ۸ و ۲۳ دقیقه روز گذشته یکی از تیمهای گشت کلانتری شهرک ناجای مشهد در بولوار دانشجو متوجه شلیک دو تیر هوایی در بانک شده و عازم محل مورد نظر شدند.

 

وی افزود: قبل از حضور مأموران در بانک جوانی که مسلح بود با خودروی سواری مشکی رنگ از محل متواری شد و پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد، تمامی تیمهای گشت و عملیات فرماندهی انتظامی که در نزدیکی محل حادثه بودند، وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار، مأموران کلانتری شهرک ناجا موفق به دستگیری سارق مسلح شدند.

 

سرهنگ پاسدار احد کریمی گفت: در بازرسی متهم یک قبضه اسلحه کمری، ۶ قطعه کارت سوخت، دوربین فیلمبرداری، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، سه جلد گواهینامه، یک جلد کارت معافیت و مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم از سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو بوده و شب قبل نیز لوازم داخل یک خودروی سواری در خیابان سناباد را به سرقت برده است و با برداشتن چک مسروقه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال با تهدید اسلحه و رعب و وحشت قصد نقد کردن وجه چک را داشته که با حضور به موقع مأموران ناکام مانده است.

 

تحقیق از متهم به منظور کشف سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد.