اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صاحب‌خانه جنایتکار 3 عضو یک خانواده را با شلیک گلوله کشت/پلیس:انگیزه جنایت هنوز مشخص نیست+تصاویر



پلیس ایالت یوتا امریکا یک مرد را که مضنون به قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده بود،بازداشت کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " الکساندر هانگ تران " 32 ساله در روز شنبه به اتهام قتل یک مادر بزرگ و یک مرد و یک کودک بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس هنگامی که آنها در روز جمعه برای پیدا کردن والدین پسر 8  ساله که پس از پایان مدرسه  به دنبال وی نرفتند، در حال جستجو بودند که هنگام رسیدن به خانه پسر کسی درب خانه را باز نکرد .

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,قتل


پلیس پس از چند ساعت انتظار سرانجام از طریق درب پشتی خانه که قفل نبود وارد خانه شد و با جسد 3 نفر که از اصابت گلوله به قتل رسیده بودند روبه رو شد.

پلیس در ادامه افزود جسد یکی از قربانیان متعلق به دختر 2 ماهه و خواهر پسر بچه به نام " لیریک پویک " است و مادر بزرگ این دو به نام " هیک پویک " 50 ساله که دیگر قربانی این جنایت بود .

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,قتل


همچنین جسد سوم متعلق به یک مرد می باشد که هنوز توسط پلیس شناسایی نشده است .

پلیس پس از بررسی محل جنایت که خانه ای واقع در " سالت لیک سیتی " بود صاحب خانه را که در طبقه ی زیر زمین زندگی می کرد به نام آقای " هانگ تران " را به همراه یک اسلحه در خانه اش بازداشت کرد و گفته می شود که او مضنون اصلی است .

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,قتل


تحقیقات پلیس برای یافتن انگیزه این جنایت و یافتن جنایت کار ادامه دارد .

گفتنی است،" هانگ تران " در حال حاضر در اداره پلیس " سالت لیک سیتی " در بازداشت به سر می برد و به زودی در دادگاه به اتهام قتل 3 نفر حاضر خواهد شد .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
لحظه ای که پلیس امریکا یک سیاه پوست را به ضرب گلوله کشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی پس از قتل عام خانواده/پلیس: انگیزه جنایت هنوز مشخص نیست + تصاویر



مردی اهل کارولینای آمریکا پس از کشتن اعضای خانواده اش دست به خود کشی زد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،مردی اهل کارولینای آمریکا  پس از کشتن اعضای خانواده اش دست به خود کشی زد .

پلیس کارولینا پس از تماسی که از طرف یکی از دوستان این خانواده قربانی دریافت کرد خود را به محل حادثه که منزلی واقع در راک هیل بود رساند .

اخبار,اخبارحوادث,قتل  عام خانوادگی

براساس گزارش پلیس این خانم که برای تعطیلات روز استقلال " امریکا " به دیدن خانواده قربانی آمد و برای شام در شب یکشنبه دعوت بود وقتی به آنجا می رسد، (چند دقیقه بعد از تیراندازی) متوجه می شود که هیچ کدام از اعضای خانواده تلفن را جواب نمی دهد و با پلیس تماس می گیرد .

بر اساس تحقیقات گسترده تر پلیس پدر خانواده آقای " راندی مور " 51 ساله ابتدا به همسر خود خانم " آنامور " 50 ساله شلیک کرده و سپس بیرون از خانه رفته و به پسرش " جیسن لاکامی " 31 ساله که به اتفاق نامزدش خانم " لورا یانگ " 31 ساله بر روی نیمکت نشسته بودند شلیک کرده و سپس به داخل برگشته و خود را نیز کشت .

اخبار,اخبارحوادث,قتل  عام خانوادگی

این تیر اندازی ها به وسیله هفت تیر صورت گرفت که خانم " آنا " در سال 2010  خریداری کرد چرا که آقای " مور " به علت سو سابقه در مورد مواد مخدر و کلاهبرداری از بانک قادر به خرید اسلحه نبود .

آقای " مور " چندین بار برای رفتارهای خشونت آمیز جرم هایی نظیر کلاهبرداری از بانک و استعمال مواد مخدر دستگیر شده بود .


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران