اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صابر ابر با «پرتقال‌های کال» می آید


نمایش «پرتقال‌های کال» به عنوان چهارمین همکاریِ صابر ابر و سینا آذین از اوایل تیر ماه به‌روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: نمایش «پرتقال‌های کال» به عنوان چهارمین همکاریِ صابر ابر و سینا آذین از اوایل تیر ماه به‌روی صحنه خواهد رفت.

این دومین تجربه‌ی همکاری مشترک سینا آذین در مقام نویسنده و صابر ابر در مقام کارگردان است. تجربه‌ی قبلی آن‌ها نمایش «بیست‌و‌یک بار مُردن در سی روز» بود که سال ۱۳۹۱ در سالنِ سمندریان تماشاخانه ایرانشهر با بازیِ مهنازِ افشار و ستاره پسیانی روی صحنه رفت.

صابر ابر با «پرتقال‌های کال» می آید

اولین همکاریِ صابر ابر و سینا آذین فیلمِ کوتاهِ «متامورفوسیس» بود که سالِ ۱۳۸۸ به نویسندگی و کارگردانیِ سینا آذین و بازیِ صابر ابر ساخته شد و سالِ گذشته در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شد. همچنین آن‌ها مُنولوگِ «وُرکشاپ» را به نویسندگی و کارگردانی سینا آذین و بازی صابر ابر در فستیوالِ مونولیو (سال ۱۳۹۰) اجرا کردند.

براساس این گزارش، نمایش «پرتقال‌های کال» به عنوان چهارمین همکاری این دو و دومین تجربه کارگردانی صابر ابر از اوایل تیر ماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

صابر ابر بهمن و اسفند سال گذشته نیز با بازی در نمایش «مالی سویینی» کار مرتضی میرمنتظمی در همین سالن روی صحنه رفت.

او چندی پیش در فراخوانی از همه مادربزرگ‌ها دعوت کرد در پروژه فرهنگی تازه‌اش، او را همراهی کنند.


ویدیو مرتبط :
صابر ابر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری پیمان معادی، مهناز افشار و صابر ابر+عکس



 

 مهناز افشار ,  پیمان معادی , اخبار


این عکس نمایی از پشت صحنه «برف روی کاج‌ها» را نشان می‌دهد که در آن مهناز افشار، پیمان معادی، صابر ابر و محمود کلاری حضور دارند.

شبکه ایران: «برف روی کاج‌ها» با بازی مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و شیرین یزدان‌بخش از فیلم‌های تحریم شده از سوی حوزه هنری است که ظاهراً همان طور که از قبل اعلام شده بود از آبان ماه در گروه سینمایی عصرجدید اکران خواهد شد.خبرگزاری شبکه ایران

 مهناز افشار ,  پیمان معادی , اخبار