اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیوه عجیب زن برای انتقام از شوهرش


مرد جوانی با حضور در پلیس فتای خراسان رضوی شکایتی مبنی برانتشار تصاویر همسرش را مطرح کرد و گفت: همسرم چند روز ناراحت ونگران بود زمانی که علت را جویا شدم، گوشی تلفن همراهش را نشانم داد که در آن تصاویر دستکاری شده او کنار یک مرد در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته بود.

روزنامه ایران: مرد جوانی با حضور در پلیس فتای خراسان رضوی شکایتی مبنی برانتشار تصاویر همسرش را مطرح کرد و گفت: همسرم چند روز ناراحت ونگران بود زمانی که علت را جویا شدم، گوشی تلفن همراهش را نشانم داد که در آن تصاویر دستکاری شده او کنار یک مرد در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته بود.

البته همسرم مدعی است نمی‌داند چگونه عکس هایش سرقت و دستکاری شده است.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در این باره گفت: کارشناسان پلیس فتا به تحقیق از همسر شاکی پرداختند که وی گفته‌های شوهرش را تأیید و ادعا کرد با توجه به اختلافی که با شوهرش داشته گمان می‌کند او این کار را کرده تا وی را به دردسر بیندازد، در ادامه مأموران به تحقیق دوباره از شوهر وی پرداختند و مدارکی به دست آوردند که نشان می‌داد وی در این کار نقشی نداشته است پس از بررسی اسناد و مدارک دیجیتالی به دست آمده ردی از مزاحم اینترنتی به دست آمد، وی که 25 ساله است در یکی از محلات مشهد دستگیر شد.

این مجرم با مواجهه با اسناد و مدارک دیجیتالی به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت: چند ماه پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با زن جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت چندبار باهم به کـــــــــــــافی شاپ رفته و او درباره زندگی‌اش با من حرف زد، در جریان این گفت‌وگوها متوجه شدم او با همسرش اختلاف دارد و قصد انتقام‌گیری از او را دارد و به پیشنهاد او عکس‌هایش را در کنار عکس خودم قرار دادم و سپس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم.


ویدیو مرتبط :
‫انتقام وحشتناک زن از شوهرش‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام عجیب یک زن عریان از معشوقه شوهرش +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: "ژنگ شی" متهم به قتل است ، او معشوقه همسرش را به همراه دختر 4 ساله اش با ماشین زیر گرفت و بعد از آن سعی کرد مانع رسیدن کمکهای امدادی به آنها شود، این زن چینی برهنه جلوی آمبولانسی که معشوقه شوهرش را به بیمارستان منتقل میکرد دراز کشید تا مانع رسیدن او به بیمارستان شود.

 

"ژنگ شی" 38 ساله چون مطمئن بود زن همسایه با شوهرش رابطه دارد او و دخترش را با ماشین زیر گرفت و هرکس سعی داشت به کمک آنان برود مانع شد وی حتی برای اینکه جلوی آمبولانسی که یک ساعت و نیم بعد از حادثه قصد انتقال این مجروحین به بیمارستان را داشت نتواند این کار را انجام دهد برهنه شد و جلوی این ماشین امدادی دراز کشید حتی پلیس نتوانست این زن را به زور اسلحه از صحنه دور کند.

 

دختر 4 ساله در اثر شدت جراحات وارده بعد از رسیدن به بیمارستان درگذشت و همین مسئله باعث شد این زن به عنوان یک قاتل بازداشت شود و پرونده ای برای این کار به دادگاه ارائه شود. او یک معلم است و خود دارای دو فرزند است. پلیس چین میگوید اگر قتل ثابت شود احتمالا او با مجازات مرگ روبرو خواهد بود.... / پرداد

 

 

قتل,قتل عمد,اخبار حوادث

 

قتل,قتل عمد,اخبار حوادث

 

قتل,قتل عمد,اخبار حوادث