اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیوه جدید کره‌شمالی برای جذب گردشگر


کره‌شمالی یک تور هشت روزه رسمی ویژه موج سواری برگزار کرده تا پتانسیل خود را برای تبدیل شدن به یک کانون موج سواری بین‌المللی نشان دهد.

خبرگزاری ایسنا: کره‌شمالی یک تور هشت روزه رسمی ویژه موج سواری برگزار کرده تا پتانسیل خود را برای تبدیل شدن به یک کانون موج سواری بین‌المللی نشان دهد.

حکومت کره‌شمالی عمدتا به سبب آزمایش‌های موشکی و اتمی، تسویه حساب‌های سیاسی و کمبود غذا شهرت دارد تا به سبب سواحل زیبا و موج های بزرگش.

با این حال این کشور در حال نوسازی وجهه و معرفی خود به عنوان یک بهشت برای ورزش موج سواری است.

در روزهای اخیر این کشور یک تور ویژه موج سواری در سواحلش برگزار کرده و در این راستا کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از 20 موج سوار مطرح به رهبری "نیکولا زانلا"، قهرمان موج سواری ایتالیا دعوت به عمل آورده تا سواحل شرقی این کشور را برای این ورزش ارزیابی کنند.

این گروه موج سواری که اعضایی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، چین و آلمان دارد قصد مطالعه دقیق سواحل این کشور و تحقیق درباره کیفیت سواحل، امواج و بستر دریاهایش در کنار دسترسی، مسیرهای تخلیه و الگوهای آب و هوایی آن را دارد.

به گفته مقامهای کره شمالی شرکت کنندگان این تور به پیونگ یانگ خواهند رفت تا در بناهای ویژه رهبران سابق این کشور ادای احترام کنند و سپس عازم موج سواری در سواحل شرقی خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
جذب گردشگر با اجساد مردگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش هولناک روزنامه های چینی از شیوه اعدام شوهر عمه رهبر کره شمالی



اخبار,اخبار بین الملل, شیوه اعدام شوهر عمه رهبر کره شمالی


اخبار بین الملل - گزارش هولناک روزنامه های چینی از شیوه اعدام شوهر عمه رهبر کره شمالی

برخی روزنامه های چین پرده از شیوه هولناک اعدام "جانگ سونگ تائک" شوهر عمه رهبر کره جنوبی برداشتند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ برخی از گزارش های روزنامه های چینی فاش کردند که "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی "جانگ سونگ تائک" شوهر عمه 67 ساله خود را برهنه کرده است و وی در معرض حمله سگ های گرسنه قرار داده تا وی را پاره پاره کنند.

روزنامه دیلی میل انگلیس به نقل از برخی از گزارش های روزنامه های چینی نوشت،رهبر کره شمالی شوهر عمه خود را به همراه پنج تن از همکاران نزدیک وی را عاری از لباس کرده است و آنها را به صورت زنده  در معرض حمله 120 سگ گرسنه قرار داده است و این مجازات از وحشیانه ترین اقدام هادر تاریخ انسانی است.

این روزنامه انگلیس در ادامه گزارش خود نوشت:سگهایی که برای اعدام تائگ استفاده شدند از سه روز قبل گرسنه نگه داشته شده بودند و روند اعدام نیز بیش از یک ساعت به طول انجامیده و نام "اعدام با سگ" بر آن اطلاق شده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی روز 12 دسامبر گذشته گزارش داد،"جانگ سون تائک" مرد دوم نظام کره شمالی به اتهام "فعالیتهای جنایتکارانه فراتر از تصور" و رهبری "گروه مخالف انقلاب" اعدام شده است،اما این خبرگزاری به چگونگی اعدام اشاره ای نکرد.
اخبار بین الملل - باشگاه خبر نگاران