اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیوه جدید اعدام توسط داعشی ها +عکس


داعش هر از چندی با ادعای جرم‌هایی نظیر جاسوسی، دست به اعدام افراد به شیوه‌های قرون وسطایی از جمله گردن زدن با شمشیر و به صلیب کشیدن و آویزان کردن اجساد افراد از دروازه و تیرهای برق می‌کند و هر بار این روش‌ها تازه‌تر می‌شود.

خبرگزاری فارس: گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطقی که تحت اشغال خود در آورده اقدام به اجرای شیوه حکومت به سبک خود می‌کند.

مجازات مجرمان نیز بخشی از این شیوه حکومتی است که طیف وسیعی از آنچه جرم تلقی می‌‌کنند را شامل می‌شود که از سیگار کشیدن آغاز و تا رفتن به آرایشگاه و پوشیدن لباس جین برای مردان و زنان و نیز تماشای و بازی فوتبال را در بر می‌گیرد.

شیوه جدید اعدام توسط جلادان داعش

این گروه هر از چندی نیز با ادعای جاسوسی شهروندان منطقه تحت تسلط خود دست به اعدام آنها به شیوه‌های قرون وسطایی از جمله گردن زدن با شمشیر و به صلیب کشیدن و آویزان کردن اجساد افراد از دروازه و تیرهای برق می‌کند.
 
در جدیدترین شیوه اعدام، جلادان داعش در موصل فردی را که ادعا می‌کنند چند زن را کشته و اموال آنها را به سرقت برده است را با استفاده از بلوک سیمانی اعدام می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
سوریه -اعدام داعشی بدست رقیب داعشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین شیوه اعدام تروریست‌های داعشی + عکس



 عناصر گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از جدیدترین شیوه اعدام در این گروه تروریستی تکفیری خبر دادند.

به گزارش میزان؛ داعش در اقدامی سادیستیک اعدامی های خود را وادار به برافراشتن پرچم عراق کرده، و سپس به آنان تیراندازی می کند.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, د اعش

 

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, د اعش

 

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, د اعش

 

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, د اعش

 

  اخبار بین الملل  -  میزان