اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شیمون پرز» روی تخت بیمارستان


رئیس سابق رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه و در پی ابتلا به عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایسنا: شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه به دلیل احساس درد در سینه‌اش توسط تیم پزشکی در منزلش معاینه و جهت انجام معابنات بیش‌تر به بیمارستان منتقل شد.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، تیم پزشکی مراقبت‌های لازم را برای پرز انجام دادند.

وی برای بررسی کامل وضعیت جسمانی‌اش به مدت یک روز به بیمارستان منتقل شد.

همچنین اعلام شد که پرز در هوشیاری کامل بوده و تیمی از پزشکان وی را همراهی می‌کردند.

دفتر وی نیز اعلام کرد که پس از معابنات لازم مشخص شد پرز دچار مشکل قلبی شده بود.


ویدیو مرتبط :
بصیرت شیمون پرز !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سفارت ایران در اوکراین به اظهارات شیمون پرز



 

 

واکنش سفارت ایران در اوکراین به اظهارات شیمون پرز

 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در واکنش به مصاحبه رئیس رژیم صهیونیستی با رسانه اوکراینی بیانیه ای صادر و اظهارات وی را بی پایه و اساس اعلام کرد.

متن این بیانیه مطبوعاتی به این شرح است:  در مصاحبه " شیمون پرز" رئیس جمهور رژیم صیهونیستی که تنها در سایت خبری "پادروب ناستی" در تاریخ 25 نوامبر منتشر شده، وی در بخشهائی از آن با طرح مواضع و اظهارات بی پایه و اساس و خلاف واقع به جمهوری اسلامی ایران، اتهاماتی را منتسب کرده است که سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف درچارچوب تبیین واقعیات و اطلاع رسانی مناسب بمنظور روشن نمودن اذهان خوانندگان محترم ، بیانیه مطبوعاتی ذیل را اعلام می دارد.

همکاری ومناسبات جمهوری اسلامی ایران واوکراین سالهای طولانی است که درپرتو احترام و منافع متقابل و براساس موازین قانونی شکل گرفته و ارتباطی به رژیم هائی که در اشغالگری و تجاوز به مردمان و ساکنان بومی کشورهای فلسطین ، لبنان  و سوریه شرکت داشته اند، ندارد.

بهتر است قضاوت را در این خصوص به زنان، مردان، کودکان، پیرمردان و پیرزنان منطقه خاورمیانه که از متجاوزان صیهونیست، کشتار، تجاوز ، تخریب و ویرانگری خانه های خویش را دیده اند، واگذار کرد.

آقای پرز بخوبی مطلع می باشد که خود مسئول و طراح برخورداری از 200 کلاهک اتمی بوده که دولتمردان آن رژیم حاضر به پذیرش مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی و نظام بازرسی و نظارت آن آژانس نیستند ! اما چگونه به دروغ به مردمان و کشورهائی که در تبلور حقوق و تمدن انسانی نقش بارزی داشته اند،اتهامات واهی و بی اساس وارد می نمایند؟!

ازدیدگاه جمهوری اسلامی ایران، برخورداران سلاح های اتمی نمی توانند با فرافکنی ومتهم کردن دیگران به بی قانونی، ماهیت واقعی خود را پشت نقاب آن، مخفی سازند وخود را قانونمدار ودیگران را که دراعتقاد واندیشه خود هرگونه بکارگیری از سلاح اتمی را تنفر وبی حرمتی به انسانها می دانند ، قانون گریز بنامند و جای تعجب بیشتر اینکه ملت ایران که دارای تاریخ و تمدن فاخر هفت هزارساله بوده را بعنوان تهدیدی برای دیگران توصیف کنند.

در قسمت دیگر مصاحبه سئوال کننده از پرز، رویکردهای غیر انسانی دولتمردان این رژیم نسبت به کاروان آزادی و تاثیر این موضوع بر روابط بین ترکیه و اسرائیل را مورد سئوال قرار می دهد در حالی که پرز در پاسخ با فرافکنی ، اتهام دروغین به دیگران می زند و با سرپوش گذاردن بر سوابق و رویکردهای تروریستی گذشته خود و دوستان خویش در شهرکهای فلسطینی چون کفر قاسم ، دیر یاسین، غزه ، قانا ، دچار فراموشی ذهنی شده و گزارشهای گروه حقیقت یاب سازمان ملل در خصوص رخداد حمله غیر انسانی به کاروان آزادی که جلوی دوربین های زنده شبکه های خبری هواداران حقوق بشر را به رگبار می بندند، به روشنی بیانگر رویکردهای تروریستی دولتمردان رژیم صیهونیستی است و گواه و قرائن محکم مبنی بر نقض حریم انسانی کاروان انسان دوستانه آزادی بوده را نادیده می انگارند درحالی که جامعه بشری وهمه کشورها از این رخداد ضد بشری انزجار خود را اعلام داشته و از جمله وزارت امور خارجه اوکراین نیز در بیانیه ای واکنش خود را نسبت به این رخداد غیر انسانی نشان و آن را سرزنش ساخت...../تحلیل:عصرایران